1
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
26 września 2023 06:43 Prezentacja

Niezapomniany event firmowy - jak i gdzie go zorganizować?

Dla dodania wyjątkowego smaczku zastanów się nad atrakcjami lub rozrywką, która będzie pasować do tematu i celu eventu
fot: Dwór Korona Karkonoszy

Nudna impreza firmowa, o której pracownicy zapomną już po tygodniu, to koszmar event managerów. Aby go uniknąć, trzeba starannie zaplanować wydarzenie. Kluczowe jest dopasowanie lokalizacji i formatu do celu oraz oczekiwań uczestników. 

Event firmowy – o czym należy pamiętać?

Zorganizowanie imprezy, nawet firmowej, nawet dla dużej grupy na pierwszy rzut oka może nie wydawać się zbyt skomplikowane. Jednak to tylko pozory! W branży MICE potrzebne jest profesjonalne podejście, bo inaczej event może okazać się katastrofą i źródłem firmowych memów. A więc co wziąć pod uwagę, organizując spotkanie lub wyjazd firmowy?  

Na początek określ cel swojego eventu. Czy ma to być spotkanie z klientami, konferencja branżowa, integracja zespołu czy może pokaz produktu? Wyraźnie zdefiniowany cel pomoże w dalszym planowaniu. Bardzo istotne też jest, ile jesteś w stanie przeznaczyć na event. Jasno określony budżet pomoże w doborze odpowiednich opcji lokalizacji i usług (https://www.koronakarkonoszy.pl/imprezy-firmowe/)

Kolejny krok to wybór lokalizacji. Miasto, plenery, zamki, muzea, teatry? Możliwości jest wiele. Bardzo modne są też górskie kurorty, choćby Karpacz, Szklarska Poręba albo Sosnówka. Gdy już znajdziesz jakieś ciekawe miejsce na firmowy wyjazd, opracuj szczegółowy harmonogram wydarzenia oraz agendę, która zawiera prezentacje, wystąpienia, warsztaty i inne aktywności planowane podczas eventu. Następnie wybierz menu dostosowane do charakteru wydarzenia i preferencji uczestników. Co innego przecież zaserwujesz na eleganckim balu firmowym, co innego zaproponujesz uczestnikom na obozie survivalowym, a inne menu dobierzesz na imprezę tematyczną, na przykład w stylu hawajskim. Zadbaj jeszcze o logistykę - transport, zakwaterowanie w razie potrzeby oraz wszelkie techniczne aspekty imprezy. Zapewnij prosty proces rejestracji uczestników i promuj wydarzenie w odpowiednich kanałach, takich jak; strona internetowa firmy, media społecznościowe czy e-maile. Po zakończeniu eventu zbierz opinie gości i przeprowadź analizę wyników w celu oceny efektywności i planowania przyszłych wydarzeń (https://www.koronakarkonoszy.pl/blog-dla-firm/organizacja-imprez-firmowych-krok-po-kroku/)

Atrakcje na event firmowy

Dla dodania wyjątkowego smaczku zastanów się nad atrakcjami lub rozrywką, która będzie pasować do tematu i celu eventu. Może to być występ artystyczny, konkursy lub ciekawe warsztaty. Atrakcje to zwykle gwóźdź programu na spotkaniu czy wyjeździe firmowym – na to właśnie czekają wszyscy uczestnicy. A więc pokaz magii czy wyprawa do parku linowego, by zacieśnić relacje w zespole? Gra detektywistyczna czy turniej gotowania z kulinarnym celebrytą? Grywalizacja, rafting, a może zabawa terenowa? Tego typu atrakcje na imprezy firmowe – i wiele innych – proponuje firma eventowa Dwór Korona Karkonoszy. 

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (wyłączono) pokaż wszystkie
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Zwiększono wartość jednorazowych odpraw ze 120 tys. zł do 170 tys. zł
24 kwietnia 2025
31.3 tys. odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]