KGHM Polska Miedź podpisał list intencyjny z AMW Rewita. Plan współpracy zakłada poszerzenie socjalnej oferty wypoczynkowej skierowanej do pracowników Polskiej Miedzi - poinformowali w komunikacie przedstawiciele KGHM.
AMW REWITA zarządza 11 ośrodkami wypoczynkowymi zlokalizowanymi w różnych częściach Polski, posiadającymi rozbudowaną bazę wypoczynkowo-rekreacyjną wraz z odpowiednim zapleczem przeznaczonym do organizacji konferencji i szkoleń, dostosowanym do zróżnicowanej liczby uczestników. Spółka swoje obiekty ma zlokalizowane m.in. w Sopocie, nad Soliną czy w Zamku Czocha.
Jak wskazali przedstawiciele KGHM, dzięki nawiązaniu współpracy pracownicy KGHM mają zyskać 15 proc. rabatu, dostęp do szerokiej oferty wypoczynkowej oraz bazy obiektów szkoleniowych i konferencyjnych.
– Najcenniejszym kapitałem KGHM są pracownicy. Dbamy o ich bezpieczeństwo oraz o rozwój i komfort pracy. To cały zespól pracuje na sukces spółki, dlatego członkowie naszej drużyny mogą liczyć na szereg pozapłacowych benefitów. Teraz nasi pracownicy będą mogli się szkolić, wymieniać doświadczeniami na konferencjach oraz zadbać o swoje zdrowie i wypoczynek w obiektach AMW Rewita – powiedział Tomasz Zdzikot, prezes zarządu KGHM.
Jak wskazali przedstawiciele KGHM, oferta AMW Rewita ma być doskonałym uzupełnieniem należącej do Grupy KGHM – Polskiej Grupy Uzdrowisk. PGU od 2011 roku tworzy sieć polskich uzdrowisk, w której skład wchodzą Uzdrowisko Połczyn-Zdrój, Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa, Uzdrowisko Cieplice oraz Uzdrowiska Kłodzkie z uzdrowiskami Polanica-Zdrój, Duszniki-Zdrój i Kudowa-Zdrój.
Łącznie do dyspozycji gości posiada ponad 3500 miejsc noclegowych w ponad 40 obiektach. PGU produkuje również wodę mineralną Staropolanka – oficjalny sponsor reprezentacji w piłce nożnej i Wielka Pieniawa oraz tworzone z pasją naturalne kosmetyki, które wykorzystują dobroczynne właściwości połczyńskich solanek i borowiny.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.