PGE Polska Grupa Energetyczna zajęła pierwsze miejsce w rankingu "Top Marka" w kategorii 'Energetyka” - dowiedział się portal nettg.pl z informacji przekazanych przez spółkę. Miesięcznik „Press” we współpracy z agencją Press-Service Monitoring Mediów wyłonił 55 najczęściej opisywanych marek w 1000 tytułach prasowych.
W tegorocznym wydaniu „Top Marki” przedstawiono 11 branż, a w każdej z nich pięć najczęściej opisywanych w prasie marek. W kategorii energetyka liderem okazała się PGE Polska grupa Energetyczna. Wartość PGE w prasie została wyceniona na ponad 273 mln zł. Drugie miejsce w tej kategorii zajął Tauron.
- Na efekty medialne PGE, a tym samym na wynik tegorocznego zestawienia miały wpływ m.in. takie czynniki, jak udany debiut giełdowy Spółki, czy wejście do prestiżowego indeksu WIG20. Nie bez znaczenia dla liczby i wydźwięku publikacji prasowych pozostało także zaangażowanie PGE w sponsoring drużyn i rozgrywek sportowych oraz stadionu PGE Arena Gdańsk – dodaje Baranowska.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.