REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
19 lipca 2021 12:21 Portal gospodarka i ludzie autor: MD 1.2 tys. odsłon

Grupa Tauron: Klienci mogą załatwić sprawę za pomocą aplikacji, czatu i infolinii

Najwięcej klientów Taurona decyduje się na załatwianie spraw za pośrednictwem infolinii
fot: Maciej Dorosiński/ARC

Klienci Taurona w pełni zdalnie załatwili już ponad milion spraw. Za pośrednictwem aplikacji Mój Tauron, live czatu i infolinii można m.in. zawrzeć umowę na sprzedaż energii, przepisać licznik lub podać jego odczyt.  Jak informują służby prasowe spółki, liczba spraw realizowanych zdalnie sukcesywnie wzrasta.

– Zdalne formy obsługi nie tylko ułatwiają klientom załatwianie spraw związanych z prądem i gazem. Co najważniejsze, taka forma kontaktu jest bezpieczna. Przekonaliśmy się o tym szczególnie w czasie pandemii. Gdy możliwość osobistych kontaktów była bardzo ograniczona, nasi klienci mogli w każdej chwili złożyć zdalnie na przykład wniosek o zawarcie umowy i zagwarantować sobie dostawę energii – podkreśla prezes Tauron Sprzedaż Rafał Soja.

Tauron od 10 lat intensywnie rozwija narzędzia umożliwiające klientom realizację spraw na odległość. Firma systematycznie inwestuje w nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne. Wdrożony przez Grupę model sprzedaży na odległość gwarantuje bezpieczeństwo transakcji, zachowanie poufności danych przekazywanych przez klientów oraz umożliwia szybką realizację spraw.

Najwięcej klientów decyduje się na załatwianie spraw za pośrednictwem infolinii. Nową ofertę handlową, np. z usługami serwisantów dla prądu czy gazu, wybrało zdalnie już 750 tys. klientów, z czego ok. 650 tys. przez telefon, a 100 tys. przez Internet. Szybko rośnie jednak też liczba transakcji zawieranych online. Największy wzrost dotyczy usługi zdalnego przepisywania licznika energii na nowego odbiorcę, która jest popularna szczególnie wśród osób wynajmujących i sprzedających mieszkanie. Tylko w 2020 r. na ten krok zdecydowało się o 300 proc. więcej klientów w porównaniu do roku wcześniejszego. Bez wychodzenia z domu można też zmienić adres do korespondencji czy dane kontaktowe.

- Sprawne funkcjonowanie zdalnych narzędzi obsługi i zawierania transakcji na odległość jest korzystne zarówno dla klientów, jak i dla spółki. Klienci cenią je przede wszystkim ze względu na dostępność i wygodę. Zdalna obsługa pozwala zaoszczędzić czas i zmniejszyć wysiłek klientów poświęcony na sprawy dotyczące dostawy mediów. Dla spółki to sposób na racjonalne zarządzanie kosztami przy jednoczesnym wzroście satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Tauron Sprzedaż – dodaje prezes Soja.

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
  • UGEZL
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Nowy dyrektor w kopalni
25 listopada 2024
28.9 tys. odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]