Grupa Tauron, dostarczająca prąd do ponad 5,5 mln odbiorców, głównie w południowej Polsce, uruchomiła w internecie platformę wymiany informacji z klientami pod nazwą Strefa Opinii. Wyniki umieszczonych tam ankiet mają pomóc w podniesieniu jakości świadczonych przez firmę usług.
Strefa Opinii to nowy moduł serwisu obsługowego Mój Tauron, z którego korzysta obecnie ok. 1,7 mln klientów spółki. Platforma sprawdziła się w okresie największych obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa, jako jedno z narzędzi zdalnego załatwiania spraw. Tauron chce rozwijać jej funkcjonalność, korzystając przy tym także z opinii klientów.
"Strefa Opinii pozwala nam na prowadzenie systematycznych i bardzo szerokich badań, które są punktem wyjścia do wprowadzania ulepszeń w obsłudze klienta oraz opracowania przydatnych produktów i usług" - powiedział prezes spółki Tauron Sprzedaż Rafał Soja, cytowany we wtorkowym komunikacie firmy.
Nowa metoda badawcza różni się od tych, z których dotychczas korzystał Tauron. Komunikacja w Strefie Opinii działa dwukierunkowo - klient nie tylko wypełnia ankietę, ale też otrzymuje informację zwrotną o tym, jak rozłożyły się głosy innych ankietowanych. Nowy moduł daje możliwość wypowiedzenia się wszystkim klientom, korzystającym z serwisu obsługowego.
Strefa Opinii zawiera kilka bloków tematycznych, gdzie zamieszczane są pytania do klientów. Główne zagadnienia badawcze skupiono w czterech kategoriach: dom, obsługa, energia i eko. Przy każdej ankiecie określony został końcowy termin, w którym można udzielać odpowiedzi. Strefę Opinii promuje hasło: "Twój głos ma moc! Usłyszymy. Ulepszymy".
Spółka zaprasza do aktywnego korzystania ze Strefy Opinii nie tylko dotychczasowych użytkowników serwisu, ale także zachęca do założenia konta w serwisie tych klientów, którzy dotąd tego nie zrobili. W serwisie można załatwić wszystkie sprawy związane z umową, np. wybrać nową ofertę, podać stan licznika, sprawdzić swoje rachunki czy zużycie energii oraz dokonać płatności. Serwis dostępny jest zarówno w wersji na komputer, jak i tablet oraz smartfon.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.