Jak poinformował portal nettg.pl Paweł Gniadek, dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR Tauron Polska Energia, spółki sprzedażowe firmy otrzymały tytuł „Firma Przyjazna Klientowi”.
- Dążymy do tego, by nasi klienci otrzymywali usługi na najwyższym poziomie, zarówno kontaktując się z nami bezpośrednio – na przykład w biurach obsługi klienta, jak i telefonicznie czy przez internet – zaznacza wiceprezes Zamasz. – Czujemy się wyróżnieni, ale tytuł przede wszystkim obliguje nas do dalszego udoskonalania rozwiązań proponowanych naszym klientom. Z pewnością skorzystamy z cennych uwag i wskazówek, które otrzymaliśmy w wyniku przeprowadzonego audytu. Na bieżąco monitorujemy też sugestie naszych klientów, eliminując na ich podstawie występowanie słabych punktów czy błędów – podkreśla wiceprezes Zamasz.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.