Województwo śląskie będzie promowało swoje walory turystyczne i górnicze w trakcie imprezy w Dusseldorfie. O założeniach kampanii reklamującej Górny Śląsk w Północnej Nadrenii-Westfalii mówiono w trakcie konferencji prasowej z udziałem marszałka województwa śląskiego Bogusława Śmigielskiego i wicemarszałka Zbyszka Zaborowskiego.
- Nasze działania od trzech lat nastawione są na promocję kulturalną, gospodarczą i turystyczną regionu – zaznacza marszałek Śmigielski. - Północna Nadrenia-Westfalia to region, w którym mieszka 18 milionów ludzi. W tym milion ze śląskimi korzeniami. Mamy przed nimi czym się pochwalić i wiemy w jaki sposób zachęcić ich do przyjazdu do nas. Śląsk to bardzo ciekawy region pod względem turystycznym i na przykładzie tej kampanii chcemy zorientować się, jakie mamy możliwości rozwojowe. Chcemy zaproponować do zwiedzania Beskidy, Jurę Krakowsko-Częstochowską, jak również zachęcić do uczestnictwa w ciekawych spotkaniach kulturalnych i festiwalach. Mamy naprawdę bardzo ciekawy produkt turystyczny i zaprezentujemy go w trakcie spotkania promocyjnego w Düsseldorfie - dodaje marszałek Śmigielski.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.