Nowa usługa oferowana przez Tauron jest skierowana do gospodarstw domowych oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Serwisant komputerowy 24H to kolejny produkt z linii usług 24H Taurona, która ma zapewnić wsparcie fachowców.
Jak poinformowali przedstawiciele Taurona klienci firmy mogą teraz liczyć na pomoc informatyka, elektryka, serwisanta sprzętów elektrycznych lub gazowych oraz hydraulika, ślusarza i szklarza.
- Sukces usług serwisowych, które mamy w ofercie od 2014 roku, wynika z dobrego dopasowania produktu do potrzeb rynku. Obecnie ponad 1,5 mln klientów spółki korzysta z produktów, które łączą media energetyczne z serwisem. Systematycznie sprawdzamy oczekiwania naszych klientów, dzięki temu elastycznie dopasowujemy się do ich potrzeb. Z badań wynika, że aż 95 proc. użytkowników tych usług jest z nich zadowolonych – powiedział Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu ds. klienta i wsparcia korporacyjnego.
"Prąd z Serwisantem komputerowym 24H zapewnia klientom m.in. zdalną pomoc informatyka, która realizowana jest do godziny od momentu dokonania zgłoszenia. Informatyk może pomóc m.in. przy konfiguracji systemu operacyjnego, usunięciu wirusów czy aktualizacji oprogramowania. Usługa gwarantuje też naprawę sprzętu – komputer lub tablet odbierany jest od klienta do 24 godzin od momentu zgłoszenia (od poniedziałku do piątku). Produkt „Prąd z Serwisantem komputerowym 24H” zawiera również pomoc elektryka w przypadku awarii wewnętrznej instalacji elektrycznej w lokalu klienta. W ramach usługi pokrywane są koszty transportu, robocizny oraz części zamiennych do 1000 zł na jedno zdarzenie. Z takiej pomocy klient może skorzystać 3-krotnie w trakcie trwania umowy. Co ważne, w przypadku bardziej kosztownej naprawy istnieje możliwość zsumowania dwóch limitów maksymalnie do 2000 zł" - można przeczytać w nadesłanym komunikacie.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.