REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
13 kwietnia 2019 15:44 Trybuna Górnicza : : autor: Maciej Dorosiński 2.7 tys. odsłon

Marta Gardziewicz-Halczuk, project director w firmie IBC Investments Sp.z o.o. (FairEXPO) podsumowuje tegoroczne targi BHP

- Od kilku lat obserwujemy, że na targach pojawia się coraz więcej pracodawców i przedstawicieli kadry zarządzającej - mówi Marta Gardziewicz-Halczuk
fot: Maciej Dorosiński/ARC

- Na pewno można stwierdzić, że wzrasta świadomość pracodawców w zakresie bhp. Wiedzą, że kwestie związane z tą dziedziną są kluczowe dla zarządzania w firmie i mają bezpośrednie przełożenie na wyniki ekonomiczne - ocenia Marta Gardziewicz-Halczuk, project director w firmie IBC Investments Sp.z o.o. działającej pod marką FairEXPO, w rozmowie z "Trybuną Górniczą".

Targi bhp już za nami. Prosiłbym zatem o podsumowanie tych trzech targowych dni.

- Targi już na dobre wpisały się w kalendarz wydarzeń związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy. Tegoroczna edycja zgromadziła ponad 70 wystawców, zarówno z Polski, jak i zagranicy. Mieliśmy m.in. reprezentantów Austrii, Danii, Francji, Holandii, Niemiec czy Chin. W ciągu tych 19 edycji targi stały się ważną platformą, na której spotykają się firmy dbające o bezpieczeństwo w środowisku pracy oraz producenci i dystrybutorzy działający na rynku bhp. Inicjatywa ta jest doceniana przez instytucje państwowe. W tym roku patronami wydarzenia byli m.in. Główny Inspektor Pracy, Wyższy Urząd Górniczy oraz Urząd Dozoru Technicznego.

Targi bhp to nie tylko część handlowa, ale także bogaty program merytoryczny.

- To ważny element tego wydarzenia. Podczas targów można było spotkać się nie tylko z wystawcami, ale także z wieloma ekspertami. Przez trzy dni trwania targów odbywały się konferencje, fora, panele dyskusyjne i spotkania branżowe oraz pokazy przygotowane przez uznane w środowisku instytucje, partnerów merytorycznych i medialnych oraz przedstawicieli różnych gałęzi przemysłu, będących liderami w przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

Czy na tegorocznych targach można było zauważyć jakiś trend?

- Na pewno można stwierdzić, że wzrasta świadomość pracodawców w zakresie bhp. Wiedzą, że kwestie związane z tą dziedziną są kluczowe dla zarządzania w firmie i mają bezpośrednie przełożenie na wyniki ekonomiczne. Od kilku lat obserwujemy, że na targach pojawia się coraz więcej pracodawców i przedstawicieli kadry zarządzającej. Oczekują oni, że znajdą w Katowicach kompleksowe rozwiązaniami w zarządzaniu bhp. Naprzeciw tym potrzebom wychodzą wystawcy, którzy prezentują pełną ofertę.

W ramach targów odbywa się także konkurs dotyczący najlepszych produktów i rozwiązań z zakresu bhp. Które z nich zostały docenione w tym roku?

- W tym roku zgłoszone do konkursu produkty oceniane były w dwóch kategoriach, czyli Usługa oraz Najlepszy Produkt Targów BHP 2019. Nagrody przyznało jury pod kierownictwem prof. Kazimierza Lebeckiego. W pierwszej kategorii największym uznaniem cieszyła się zgłoszona przez firmę Kunicki Desing usługa Quizspotter polegająca na realizacji interaktywnych, multimedialnych turniejów w zakresie bezpieczeństwa pracy i wiedzy z przepisów wewnątrzzakładowych. Drugie miejsce zdobyła firma BHP VR za innowacyjne szkolenia w technologii wirtualnej rzeczywistości, a trzecie miejsce przypadło firmie BlueKanGo za platformę systemową BlueKanGo. Natomiast najlepszymi produktami zostały wybrane multimedialna kurtka ochronna firmy Kegel-Błażusiak, buty firmy Schütze-Schuhe GmbH przystosowane do pracy w trudnych warunkach oraz półpłynna, biodegradowalna pasta do usuwania ciężkich zabrudzeń, którą na Targach zaprezentowała firma Alfa i Omega. Jury przyznało także wyróżnienie dla Przedsiębiorstwa Odzieżowego RAKON za odzież medyczną.

Jeśli chcesz mieć dostęp do artykułów z Trybuny Górniczej, w dniu ukazania się tygodnika, zamów elektroniczną prenumeratę PREMIUM. Szczegóły: nettg.pl/premium. Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
Aktualności powiązane
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
  • HQIYV
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Górnicy z wyższymi flapsami jeszcze w tym roku
17 grudnia 2024
26.4 tys. odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]