Klienci po raz szósty z rzędu docenili poziom obsługi w PGE Obrót. W niezależnym badaniu satysfakcji przyznali spółce prestiżową nagrodę – godło „Firma Przyjazna Klientowi” - poinfmowały portal netTG.pl służby prasowe firmy.
Spółka PGE Obrót jest częścią Grupy Kapitałowej PGE i odpowiada za sprzedaż energii do odbiorców. Spółka została doceniona przede wszystkim za kompetencje, profesjonalizm oraz solidną i uprzejmą obsługę. Ogólny wynik uzyskany przez PGE Obrót w tegorocznej edycji projektu wyniósł 91 proc., plasując firmę znacząco powyżej progu pozytywnej certyfikacji.
- Godło „Firma Przyjazna Klientowi”, to dowód na to, że klienci doceniają wysokie standardy naszej obsługi i są zadowoleni z nowoczesnych rozwiązań jakie im proponujemy. Bardzo dziękujemy im za zaufanie i korzystanie z naszych usług. Nagroda ta jest potwierdzeniem słuszności zrównoważonego rozwoju kanałów kontaktu z klientem, którym spółka kieruje się w działalności operacyjnej - mówi Robert Choma, prezes PGE Obrót.
Dodaje, że sprawny, wygodny kontakt z firmą, rzetelna informacja i szybkie realizowanie bieżących formalności, to dla klientów podstawowe wymagania.
- Przykładamy do tego dużą wagę, także w kontekście obecnej sytuacji, czyli wdrażania Ustawy o stabilnych cenach prądu. Na tym przykładzie widać, że bezpośrednia komunikacja z klientami jest kluczowa – stwierdza prezes.
„Firma Przyjazna Klientowi" to najlepiej rozpoznawalny program badawczo-certyfikacyjny, którego celem jest ocena satysfakcji klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji firmy. Nagroda przyznawana jest na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez Fundację Digital Knowledge Observatory, instytucję z otoczenia biznesu, zajmującą się problemami przedsiębiorczości, wdrażaniem innowacji oraz edukacją ekonomiczną społeczeństwa i biznesu.
- Laur „Firmy Przyjaznej Klientowi” powinien być przede wszystkim zadedykowany pracownikom Biur Obsługi Klienta, PGE Contact Center oraz opiekunom handlowym, którzy bezpośrednio obsługują klientów. To z nimi w pierwszej kolejności mają kontakt klienci i to na podstawie ich pracy budowana jest opinia o naszej firmie – mówi Jan Mądrzak, wiceprezes zarządu PGE Obrót, odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę klienta.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.