Od początku lutego klienci RWE mogą samodzielnie, za pomocą Internetu, o każdej porze i z każdego miejsca weryfikować i kontrolować bieżące rozliczenia oraz zużycie energii. Uruchomienie Elektronicznego Biura Obsługi Klientów e-bok rozszerza dotychczasowe możliwości kontaktu konsumentów energii z jej sprzedawcą. Klienci mają już do dyspozycji Centrum Kontaktu z Klientem, czyli całodobową infolinię telefoniczną.
Klienci mają też możliwość przekazywania wybranych poleceń, na przykład aktualizację adresu korespondencyjnego, podawanie odczytów, zlecenie wykonania usługi, itp. Serwis e-bok udostępnia wiele usług za pomocą przygotowanych, spersonalizowanych elektronicznych wniosków lub specjalnie opracowanych formularzy. Klienci RWE mogą wreszcie samodzielnie, za pomocą Internetu, o każdej porze i z każdego miejsca weryfikować i kontrolować bieżące rozliczenia i aktualizować dane niezbędne dla prawidłowego wystawienia faktury, zlecać wybrane przez siebie zlecenia i usługi. Wiele użytecznych funkcji oraz szeroki wachlarz usług oferowanych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klientów będzie dostępny po przeprowadzeniu procesu rejestracji do e-bok.
E-bok umożliwia klientom między innymi podanie raz w miesiącu samodzielnie dokonanego odczytu licznika (jest to dobrowolny odczyt dodatkowy, niezależny od rutynowych odczytów rozliczeniowych realizowanych przez RWE). Użytkownicy serwisu powinni pamiętać, że wymiana danych pomiędzy systemami rozliczeniowymi a e-bok odbywa się cyklicznie, raz na dobę oraz że informacje dostępne na ich indywidualnych profilach w e-bok odzwierciedlają dane pochodzące z systemów rozliczeniowych. W przypadku rozbieżności zawsze nadrzędne nad prezentowanymi w e-bok są dane zawarte na wystawionych dokumentach księgowych i fakturach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, zawsze możliwy będzie kontakt z konsultantem RWE w celu weryfikacji stanu bieżącego.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.