Z podsumowania sprzedaży energii elektrycznej w 2015 r. wynika, że klienci indywidualni Taurona coraz chętniej korzystają z nowoczesnych produktów energetycznych i wybierają elektroniczne kanały komunikacji. W 2015 r. aż 28 proc. klientów z segmentu gospodarstw domowych korzystało z elektronicznej formy rachunku za prąd, a prawdziwym hitem sprzedaży były produkty Elektryk 24 H oraz Serwisant 24 H - poinformowało portal górniczy nettg.pl biuro prasowe spółki.
Usługi Elektryk 24 H oraz Serwisant 24 H wybrało już ponad 400 tys. klientów indywidualnych. Zaletą tych produktów jest gwarancja, że - w przypadku awarii instalacji elektrycznej lub sprzętu gospodarstwa domowego - klient może liczyć na natychmiastową pomoc "fachowca nie z przypadku", ale rekomendowanego przez Tauron. Usługi Elektryk 24 H i Serwisant 24 H dają również gwarancję, że usterka zostanie usunięta nie tylko szybko i profesjonalnie, ale i bez dodatkowych kosztów. Usługa zawarta jest bowiem w cenie prądu określonej w promocyjnym cenniku.
- Bardzo nas cieszy, że strategia rozwoju innowacyjnych produktów Taurona sprawdza się na rynku, czyli, że klienci nie tylko deklarują chęć korzystania z takich usług - co wykazały prowadzone przez nas badania - ale decydują się na ich zakup. Co ich przekonuje? Myślę, że korzyści. Po pierwsze, profesjonalny serwis w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia usterki. Po drugie, pomoc w przypadku awarii instalacji elektrycznej w czasie nie dłuższym niż cztery godziny. Po trzecie, gwarancja atrakcyjnej ceny oraz ochrona przed podwyżkami prądu przez cały okres trwania umowy - informuje Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu Tauron Sprzedaż.
Warto zaznaczyć, że decyzje o zakupie produktów energetycznych nie są jednorazowe. Aż 98 proc. klientów, którzy korzystają z energii elektrycznej w gospodarstwach domowych po zakończeniu okresu obowiązywania umowy potwierdza chęć dalszego korzystania z produktów energetycznych.
- Dla Taurona to bardzo ważna informacja, bo sztuką jest sprzedaż produktów, które przynoszą zarówno wymierną wartość dla klientów jak i potwierdzają możliwość budowania w oparciu o te produkty trwałej wartość firmy - dodaje Lot.
W minionym roku Tauron odnotował również znaczący wzrost klientów indywidualnych, którzy - po wcześniejszej zmianie - wracają do swojego sprzedawcy. W 2015 r. na powrót zdecydowało się 47 proc. klientów indywidualnych.
- Wyniki podsumowania działalności w 2015 r. na rynku sprzedaży energii elektrycznej dla klientów odczytujemy nie tyle jako sukces, ile jako zobowiązanie do stałego budowania zaufania naszych klientów. Bo zawsze pamiętamy, że to klienci - swoimi decyzjami i wyborami - dają i zabierają "licencję na sprzedaż" - podsumowuje wiceprezes.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.