16 grudnia 2009 05:57
:
:
autor: Wig - nettg.pl
2.1 tys. odsłon
Modernizacja koleiPółnoc-Południe\" zahamuje rozwój górnictwa
Finansowana przez UE modernizacja linii kolejowej Tczew-Pszczyna-Brno zablokuje setki milionów ton węgla w złożach Kompanii Węglowej
fot:
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.
Ciekawe dlaczego zwykle się tak
układa, że jeśli spółki górnicze
mają tarapaty, to najmniejsze ma KHW
SA. A jeśli chodzi o zyski, to KHW SA
ma je największe. Szczęściarze??? Czy
może nowoczesne zarządzanie?
Ciekawe dlaczego zwykle się tak
układa, że jeśli spółki górnicze
mają tarapaty, to najmniejsze ma KHW
SA. A jeśli chodzi o zyski, to KHW SA
ma je największe. Szczęściarze??? Czy
może nowoczesne zarządzanie?
mamy sie zatrzymac gospodarczo, aby
kolej wybudowac ktora i tak nikt nie
jezdzi istna glupota!!!! Po to jest
wegiel zeby go wybobywac i rozwijac sie
gospodarczo a kolej to tzlko stratz
pryznosi!!!
KHW SA rzeczywiście wychodzi na prostą. Sięgają po nowoczesne instrumenty finansowe. I oczywiście są nieźle zarządzani. Efekty widać...
Ciekawe dlaczego zwykle się tak układa, że jeśli spółki górnicze mają tarapaty, to najmniejsze ma KHW SA. A jeśli chodzi o zyski, to KHW SA ma je największe. Szczęściarze??? Czy może nowoczesne zarządzanie?
Ciekawe dlaczego zwykle się tak układa, że jeśli spółki górnicze mają tarapaty, to najmniejsze ma KHW SA. A jeśli chodzi o zyski, to KHW SA ma je największe. Szczęściarze??? Czy może nowoczesne zarządzanie?
mamy sie zatrzymac gospodarczo, aby kolej wybudowac ktora i tak nikt nie jezdzi istna glupota!!!! Po to jest wegiel zeby go wybobywac i rozwijac sie gospodarczo a kolej to tzlko stratz pryznosi!!!
a kto będzie jeżdził tą koleją ,chyba tylko powietrze bedą wozić !!!!!