PGE Obrót SA. Klienci ocenili tę spółkę "profesjonalną uczciwą i solidną".
- Przyznanie nam godła Firma Przyjazna Klientowi nie jest wynikiem przypadku. My najpierw pytamy naszego Klienta o to, jakie są jego oczekiwania, a potem robimy wszystko, aby oczekiwania te spełnić - podkreśla Marlena Skrzydłowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta PGE Obrót SA.
To ważna nagroda, choćby i dlatego, że - jak wynika z niezależnych badań - godło Firma Przyjazna Klientowi jest rozpoznawane przez 6,8 mln Polaków. Program Firma Przyjazna Klientowi wspiera Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Honorowy Patronat nad nim sprawuje Ministerstwo Gospodarki.
Laureatów nagrody wyłania się w ramach niezależnych badań prowadzonych wśród klientów z pomocą standaryzowanego kwestionariusza badającego poziom zadowolenia klientów, satysfakcję ze współpracy z daną firmą, jakość obsługi przez nią świadczoną oraz prawdopodobieństwo rekomendacji jej innym klientom.. W PGE Obrót ankietowani byli klienci indywidualni i korporacyjni. Badania przeprowadzono w wybranych biurach obsługi klienta (ankietowanie) oraz drogą telefoniczną. W sumie ankieterzy zapoznali się z opinią 1000 klientów PGE Obrót.
Z czego zadowoleni są klienci tej spółki? Między innymi z tego, że biura obsługi klienta są czynne w do 17.00 lub 19.00. Cenią sobie także obecność tzw. ambasadorów jakości, czyli doradców opiekujących się i doradzających klientowi, zanim ten trafi on do stanowiska obsługi. Klienci korporacyjni postrzegają PGE Obrót jako firmę solidną, zapewniającą bezpieczeństwo i niezawodność dostaw energii elektrycznej...
PGE Obrót SA z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE - największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej - firm, instytucji i gospodarstw domowych.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.