W sobotę, 27 lipca rozpoczęła się największa impreza kolarska w kraju - Tour de Pologne. Tauron Polska Energia już po raz czwarty jest partnerem wyścigu - przypomina spółka w komunikacie.
Jubileuszowy, 70. Tour de Pologne odbywa się między 27 lipca a 3 sierpnia. Tegoroczny wyścig jest wyjątkowy. Dwa pierwsze etapy po raz pierwszy rozgrywają się we Włoszech - z Rovereto do Madonna di Campiglio oraz z Marilleva Val di Sole do Passo Pordoi. Po dniu przerwy kolarzy czeka rywalizacja na polskich trasach. Najpierw peleton przejedzie z Krakowa do Rzeszowa, potem odwiedzi Katowice, Nowy Targ, Zakopane i Bukowinę Tatrzańską. Rywalizację zakończy blisko 40-kilometrowa jazda indywidualna na czas z Wieliczki do Krakowa. W wyścigu wystartuje 19 zespołów zawodowych. Nie zabraknie polskich akcentów - na trasie pojawi się reprezentacja Polski i grupa CCC Polsat Polkowice.
Tauron Polska Energia jest oficjalnym sponsorem Tour de Pologne od czterech lat. Koszulkę w barwach Taurona (w ramach klasyfikacji punktowej "Najlepszy góral Tauron") zdobywają co roku kolarze wygrywający na najbardziej wymagających, górskich odcinkach.
- Tour de Pologne to nasz kluczowy projekt sponsoringowy. Dzięki niemu promujemy markę Tauron i jej produkty. Trasa wyścigu - poza etapami włoskimi - tradycyjnie biegnie przez południe Polski, czyli obszary, gdzie znajdują się spółki Grupy Tauron i gdzie mieszkają nasi klienci oraz pracownicy. Cieszy nas coraz większe zainteresowanie kolarstwem i jesteśmy dumni, że możemy uczestniczyć w organizacji największej imprezy sportowej w kraju oraz przyczynić się do popularyzacji jazdy na rowerze - stwierdza Dariusz Lubera, prezes zarządu Tauron Polska Energia.
Tauron zachęca klientów do wspólnego śledzenia zmagań kolarzy. W miasteczkach namiotowych zlokalizowanych przy metach czeka na nich wiele konkursów i atrakcji związanych ze sportowymi emocjami na trasie wyścigu. W działania włączyła się również Fundacja Tauron, która wesprze finansowo zakup odblasków dla szkół wskazanych przez uczestników konkursów. Startując w nich można zatem nie tylko otrzymać nagrody, ale także przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa dzieci.
- To ważny element wynikający z naszego podejścia do sprzedaży i samych klientów - w biznesie, podobnie jak w sporcie, kierujemy się zasadami fair play - podkreśla Dariusz Lubera.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.