We wtorek, 7 maja, uruchomiono nowy punkt przyjmowania wniosków paszportowych i wydawania dokumentów paszportowych w Tarnowskich Górach - informuje Śląski Urząd Wojewódzki.
Punkt znajduje się w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach przy ulicy Karłuszowiec 5 (tel. 32 381 37 92). Prowadzi on kompleksową obsługę paszportową, obejmującą zarówno możliwość złożenia wniosku o wydanie paszportu i paszportu tymczasowego, jak i odbiór gotowego dokumentu.
W tarnogórskim punkcie klienci będą przyjmowani w następujących godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek 7.30 - 15.30; wtorek 7.30 - 17.00; piątek 7.30 - 14.00.
Odbiór paszportów zrealizowanych na podstawie wniosków złożonych do 6 maja 2013 r. w dotychczas funkcjonującym Terenowym Punkcie Paszportowym w Tarnowskich Górach będzie możliwy w Terenowej Delegaturze Paszportowej w Bytomiu (ul. Wrocławska 122).
Pełna obsługa paszportowa w województwie śląskim prowadzona jest w: Oddziale Paszportowym Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach, 6 Terenowych Delegaturach Paszportowych w: Bielsku-Białej, Częstochowie, Bytomiu, Gliwicach, Rybniku i Sosnowcu oraz punkcie przyjmowania wniosków paszportowych i wydawania dokumentów paszportowych w Pszczynie.
Niepełna obsługa paszportowa, obejmująca wyłącznie możliwość złożenia wniosku o wydanie paszportu, prowadzona będzie w Terenowych Punktach Paszportowych w: Tychach, Zawierciu, Jastrzębiu-Zdroju i Żorach - do czasu uruchomienia w tych miejscowościach nowych punktów, które będą prowadziły pełną obsługę paszportową klientów.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.