Logowanie do konta użytkownika
Konto użytkownika
Imię i nazwisko/nick
E-mail
Hasło
Powtórz hasło
Newsletter
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
NAJNOWSZE GALERIE
Górnictwo będzie z nami zawsze
18 września 2020
Górnicy w Czechach obchodzili swoje święto
7 września 2020
Sytuacja górnictwa nie jest łatwa
4 września 2020
Solidarność to drugie imię Polski
3 września 2020
Śląskie stawia na elektromobilność
3 września 2020
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
9 kwietnia 2019 Portal gospodarka i ludzie

Spot z Robertem Kubicą na otwarcie nowej kampanii wizerunkowej Orlenu

- Wybór sportów motorowych był oczywisty - mówią autorzy nowej kampanii wizerunkowej PKN Orlen
fot: PKN Orlen (screen)

Orlen uruchomił nową kampanię wizerunkową koncernu, która stawia na emocje, związane z powrotem do sportu Roberta Kubicy - jedynego Polaka w historii Formuły 1. Dzięki konceptowi marka Orlen jest widoczna na torach wyścigowych na całym świecie.

Informując o nowym spocie biuro prasowe koncernu wyjaśnia, że postawiono w nim na emocjonalny przekaz, oparty o cechy kojarzone z Robertem Kubicą – wytrwałość, energię i determinację w dążeniu do celu. "Jego kariera to najlepszy dowód na to, że jeżeli masz w sobie siłę walki, sportową pokorę oraz ogromną chęć zwyciężania, niemożliwe cele stają się realne. Te wartości są również bliskie marce Orlen. Kampania PKN Orlen pokazuje, że każdy wyjątkowy talent potrzebuje wyjątkowego mecenasa. W tym kontekście nikogo nie powinien dziwić fakt nawiązania współpracy pomiędzy championami w swoich dziedzinach" - czytamy.
 
- Od pewnego czasu poszukiwaliśmy nowej, rozpoznawalnej twarzy sportowca, która stałaby się ambasadorem marki Orlen w Polsce i na świecie. Zależało nam, żeby przy tej okazji komunikować podstawową branżę koncernu, stąd wybór sportów motorowych był oczywisty. Formuła 1 to innowacyjne technologie, duży prestiż i rozpoznawalność na całym świecie - powiedział Marcin Stefaniak, dyrektor Biura Promocji i Reklamy PKN Orlen. 

- Kubica to wyjątkowa postać współczesnego sportu, zawodnik, który po dramatycznym wypadku wrócił do sportu wyczynowego. Jego postać doskonale pasuje do przekazu budowanego wokół marki Orlen. To kierowca o światowych horyzontach, którego starty niosą ogromny ładunek emocji dla wszystkich kibiców – dodaje Marcin Stefaniak.
 
PKN Orlen dołączył do wąskiego grona światowych firm, które poprzez elitarny sport motorowy wzmacniają rozpoznawalność swoje logo. Wejście do Formuły 1 to przede wszystkim decyzja biznesowa. Grupa Orlen ma dziś aktywa w pięciu państwach Europy i Ameryki Północnej, a produkty dostępne są w ponad 90 krajach na całym świecie.

PKN Orlen wyprodukował spot filmowy z Robertem Kubicą - jedynym Polakiem w Formule 1

Komunikację z wykorzystaniem wizerunku Roberta Kubicy Orlen rozpoczyna od 30-sekundowego spotu. Ujęcia z toru wyścigowego prezentując Roberta Kubicę za kierownicą bolidu F1. Jednocześnie staje się on klientem stacji Orlen, na którą każdy może przyjechać i cieszyć się podobnie jak sportowiec oferowanymi tam produktami.
 
Wraz z uruchomieniem kampanii reklamowej poszerzona zostanie oferta na stacjach Orlenu. Znajdą się w niej produkty marki Verva z wizerunkiem Roberta Kubicy: batony proteinowe, napoje izotoniczne i energetyczne. Dla fanów Roberta Kubicy i sportów motorowych przygotowano też wiele gadżetów. Wśród nich odzież sportową: koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki, magnesy oraz smycze. Są też produkty zachęcające kibicowania polskiemu kierowcy: naklejki, chorągiewki, opaski silikonowe, zapachy samochodowe i ramki do tablic rejestracyjnych.
 
Spot zrealizowany przez Film It można obejrzeć w telewizji od poniedziałku, 8 kwietnia. Nadawany będzie przez dwa tygodnie. Agencja Red 8 Advertising zaplanowała również kampanię VOD, displayową oraz w social media.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Aktualności powiązane
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (1) pokaż wszystkie
  • doc 10 kwietnia 2019 08:27:09
    Profile Avatar

    Jak dotąd 'sukcesy' Kubicy nie przynoszą chwały wizerunkowi Orlenu - niestety

  • OUTQU
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Nie poproszą o zakończenie protestu, chcą szybkiego porozumienia
22 września 2020
7213
Redukcja etatów rozpoczęta
23 września 2020
5958
Coraz więcej górników protestuje pod ziemią
22 września 2020
5878
Zaczęło się? PGG nie potwierdza, związkowcy tak
21 września 2020
5453
Strajk pod ziemią to najtrudniejsza forma protestu
21 września 2020
4839
Negocjacje przerwane. Jeden z protestujących zasłabł
23 września 2020
4513
Prezydent zabrał głos w sprawie górnictwa
22 września 2020
4400
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]
Twoje urządzenie:
Partnerzy portalu