Oby te studium zawierało linię na Wodzisław Śląski, a tu powody: -linia na Wodzisław Śląski jest jest łatwiej odbudować i utrzymać nie ma szkód górniczych teren jeszcze upadnie od 4 do 11 metrów do 2040 według prognoz kopalń: A tu jak to teraz wygląda i ciągle jest nadsypywane: google pl/.../data!3m8!1e1! 3m6!1sAF1QipOO... -szybciej dojedziemy do Katowic przez Wodzisław, gdyż nie będzie przesiadek np w Orzeszu czy Tychach, a będzie na dzień dobry 6 par pociągów bezpośrednich dodatkowo SKM Rybnik-Wodzisław-Ja strzębie - w przyszłości ma być uruchomiona linia Gliwice-Knurów-Rybn ik-Wodzisław i można ją spokojnie przedłużyć do Jastrzębia. - Linia na Wodzisław daje spójność regionu oraz pełne zapełnieni pociągów -jest możliwe uruchomienie pociągów pośpiesznych czy nawet IC od Jastrzębia przez Wodzisław, Radlin Obszary, Rybnik, Leszczyny-Orzesze-Mi kołów-Katowice Ligota do Katowic i dalej np Warszawa A tutaj link do listu TEK o walorach linii na Wodzisław : tek wb pl/2019-01-31_tek-ws w pdf A tu walka o linię przez Towarzystwo Entuzjastów Kolei TEK tek cba pl/sjz html