- Comarch chce zwiększać obecność w Azji Południowo-Wschodniej, gdyż to ważny region z ogromnymi zasobami, w którym nie widać kryzysu gospodarczego - ocenia prezes spółki Janusz Filipiak. Jego zdaniem, przyszłość branży leży w telemedycynie, rozwiązaniach chmurowych i usługach finansowych dla firm.
- Lokum Deweloper obserwuje w czwartym kwartale większą aktywność klientów, ale spodziewa się, że będzie on słabszy niż w poprzednim roku, a wynik sprzedażowy będzie zbliżony do rezultatów z dwóch poprzednich kwartałów - ocenił w wywiadzie dla PAP Biznes prezes Bartosz Kuźniar. Zdaniem prezesa, nic nie wskazuje na to, aby sytuacja na rynku mieszkaniowym miała się poprawić w najbliższym czasie.
ZE PAK ocenia, że nowe regulacje wynikające z rozporządzenia ws. obliczania limitu ceny nie pozwolą spółce osiągnąć przychodów ze sprzedaży energii, które pokryłyby w całości koszty wytworzenia energii - podała spółka w komunikacie.
Zarząd CCC zmienił termin publikacji raportu okresowego za III kwartał 2022 r. na 1 grudnia 2022 r. - poinformowało CCC w komunikacie.
Skonsolidowany wynik operacyjny powiększony o amortyzację EBITDA Grupy Orlen zwiększy się w trzecim kwartale tego roku o około 5,9 mld zł z powodu przejęcia Grupy Lotos - poinformował PKN Orlen w piątek. Zaznaczono, że to zdarzenie księgowe o charakterze jednorazowym.
- Answear, platforma cyfrowej sprzedaży odzieży, zakłada, że dynamika wzrostu przychodów w czwartym kwartale może być niższa niż w trzecim kwartale, a bardziej zbliżona do dynamik z poprzednich dwóch kwartałów - poinformował prezes Answear Krzysztof Bajołek.
AB planuje wypłacić 1,25 zł dywidendy na akcję za rok obrotowy 2021/2022 - poinformowała spółka w projektach uchwał na ZWZ zwołanego na 15 grudnia. AB planuje także zwiększyć o 95 mln zł kapitał rezerwowy na skup akcji własnych w celu umorzenia.
Strata netto j.d. Agory w trzecim kwartale 2022 roku wyniosła 23,5 mln zł wobec 1,2 mln zł straty rok wcześniej - podała spółka w raporcie. Przedział oczekiwań analityków ankietowanych przez PAP Biznes zakładał od 1,8 mln zł straty netto do 0,7 mln zł zysku netto.
Agora podniosła prognozę wzrostu rynku reklamy zewnętrznej w 2022 rok do 25-30 proc. z 20-25 proc. wcześniej przewidywanych - poinformowała spółka w raporcie.
Agora przewiduje stabilizację rynku reklamy w Polsce w 2023 roku - poinformował prezes Bartosz Hojka podczas piątkowej telekonferencji. Dodał, że spodziewa się zwyżki rynku kinowego w przyszłym roku.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.