1
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
5 stycznia 2022 00:00

Wirtualny system call center – 5 najważniejszych powodów, dla których warto go mieć

fot: https://www.pexels.com/photo-license/

Kontakt z call center to często pierwszy moment zetknięcia się potencjalnego klienta z firmą. Sposób potraktowania go przez konsultanta może zaważyć na jego opinii na temat organizacji. Dlatego tak ważne jest, aby zespół specjalistów obsługujących klientów był profesjonalny i kompetentny. W osiągnięciu tego celu pomoże nowoczesny system call center. Sprawdź, dlaczego warto go zainstalować w firmie.

Identyfikacja klienta

Profesjonalny system call center Thulium lub innego renomowanego producenta pozwala na szybką identyfikację dzwoniącego klienta. Jeśli do firmy telefonuje osoba, która już wcześniej kontaktowała się z organizacją, to system ją rozpozna i wyświetli konsultantowi kartę z historią kontaktu. Specjalista zyskuje dostęp do wiadomości z Facebook Messengera, czatu, e-maila czy połączeń telefonicznych, dzięki czemu może prowadzić spersonalizowaną rozmowę. To sprawdzony i skuteczny sposób na zmniejszenie dystansu pomiędzy firmą i klientem, budowanie pozytywnych relacji i kreowanie korzystnego wizerunku marki. Metoda ta oszczędza również czas specjalisty i samego klienta. Jeśli osoba kontaktuje się kolejny raz, aby dopytać o konkretną sprawę, nie musi przedstawiać jej konsultantowi od początku, ponieważ ten wszystko widzi w karcie historii kontaktu. 

Oddzwonienie do klienta

Każde nieodebrane połączenie to potencjalna strata klienta, a tym samym zysków dla firmy. Nowoczesny system call center Thulium wyposażono w funkcje przypominające konsultantom o kontakcie z klientami, którzy nie mogli czekać na rozmowę i odłożyli słuchawkę. Opcja ta przesuwa zatem ciężar kontaktu z klienta na firmę. Pozwala kreować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa jako marki, dla której kontakt z każdym dzwoniącym jest bardzo ważny.

Kolejkowanie połączeń

Jedną z najważniejszych zalet wirtualnego oprogramowania call center jest funkcja kolejkowania połączeń. Osoba dzwoniąca na infolinię lub do firmy od razu wie, jak długo będzie czekać na konsultanta. Nie zostanie rozłączona nawet w sytuacji, gdy wszyscy specjaliści będą aktualnie zajęci. Klient sam może zatem zdecydować, czy chce kontynuować połączenie. Jeśli zostanie na linii, firma może wykorzystać ten czas na przedstawienie mu najnowszych promocji albo innych ważnych informacji.

Przekierowanie do specjalisty

System call center daje też możliwość kompleksowego zarządzania ruchem. Dzięki temu osoba telefonująca do firmy zawsze dodzwoni się do odpowiedniej osoby. Po naciśnięciu przez nią konkretnego przycisku oznaczającego daną sprawę bądź problem, zostanie przekierowana do stosownego specjalisty. To pozwala zaoszczędzić czas zarówno pracownika, jak i klienta. Ponadto funkcja ta służy budowaniu wizerunku organizacji jako profesjonalnej i dużej marki, która zatrudnia wielu ekspertów do zajmowania się konkretnymi tematami.

Nagrywanie i ocena rozmów

System call center Thulium to także świetne narzędzie dla menadżerów. Oprogramowanie ma funkcję nagrywania rozmów, dzięki czemu kierownik czy lider zespołu ma później możliwość ich odsłuchania, analizy oraz oceny poziomu obsługi i umiejętności konsultantów. Opcja ta sprawdzi się też doskonale w celach szkoleniowych.

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Dozór pod lupą nadzoru górniczego, posypały się kary
22 kwietnia 2025
20 tys. odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]