REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
22 grudnia 2021 12:17 Prezentacja

Moda na zakupy internetowe rośnie w siłę!

W hurtowniach online znaleźć też można znacznie bogatszy asortyment niż w ich stacjonarnych odpowiednikach
fot: Pixabay.com

Hurtownia fryzjerska to działający na rynku podmiot, który zajmuje się pozyskiwaniem produktów oraz zbywaniem ich różnego rodzaju organizacjom, firmom (np. salonom fryzjerskim lub barberskim) oraz detalistom – w tym także osobom prywatnym.

Działalność hurtowni ma przede wszystkim usprawnić przepływ towarów oraz ułatwić dostęp do możliwie szerokiej oferty produktów. Choć hurtownie fryzjerskie istniały od dawna w formie stacjonarnej, to od jakiegoś czasu zaobserwować można rozkwit ich internetowych odpowiedników.

Jak pokazują analizy zakupowych trendów Polaków z ostatnich miesięcy – rynek produktów kosmetycznych i fryzjerskich stale rośnie w siłę. Zaobserwować można także pewien istotny trend – indywidualni konsumenci coraz częściej rozglądają się za produktami najwyższej jakości i nie odstraszają ich nawet nieco wyższe ceny kosmetyków „premium”. Polacy coraz bardziej doceniają jakość, weryfikują też takie elementy jak skład kosmetyku czy proces produkcji. Skutki tego świadomego wyboru produktów odczuwają na własnej skórze – i to dosłownie, a doświadczenie to zachęca do kolejnego inwestowania w kosmetyki wysokiej jakości.

Choć ten fryzjerski trend dotyczy wszystkich kanałów sprzedaży, to jak pokazują analizy rynku, największa dynamika wzrostu cechuje sprzedaż internetową. W kategorii artykułów fryzjerskich oraz kosmetyków do pielęgnacji włosów swój rozkwit zaczęły przeżywać internetowe hurtownie fryzjerskie, dzięki którym profesjonalne produkty stały się dostępne od ręki dla każdego. I to niekiedy w niezwykle okazyjnych cenach. Zwłaszcza w porównaniu z ofertą sklepów stacjonarnych czy nawet drogerii!

Zalety hurtowni fryzjerskiej online

Rozwój technologii teleinformatycznych oraz powszechny dostęp do Internetu doprowadziły do dynamicznego rozwoju szeroko rozumianych e-usług, w tym usług sprzedaży. - Internetowe hurtownie fryzjerskie wpisują się w sektor sprzedaży „Health&Beauty”, który należy do najszybciej rozwijających się segmentów e-commerce - twierdzi Tomasz Korzeniewski, project manager z hurtowni Fryzomania.pl. Hurtownie te wprowadziły szereg sprzedażowych i technologicznych udogodnień, które miały na celu możliwienie zaawansowanego usprawnienia internetowej sprzedaży. Łatwe wyszukiwanie oraz przeglądanie produktów, intuicyjny interfejs, czytelny układ stron i szybkie systemy płatności stały się normą.

Sporą zaletą hurtowni fryzjerskich online jest możliwość dokładnego zapoznania się z produktem przed jego nabyciem. Zakupy w hurtowni tradycyjnej zazwyczaj wymagały wiedzy odnośnie poszukiwanego produktu lub zmuszały do polegania na poradzie sprzedawcy. W hurtowni internetowej konsument może ze spokojem zapoznać się z każdym produktem bez presji czasu czy też poszukać dodatkowych opinii na jego temat w Internecie. Kupno w hurtowni online nie oznacza także braku możliwości konsultacji z ekspertem – każdy szanujący się sklep posiada usługi doradcze, występujące w formie czatu z konsultantem lub korespondencji poprzez formularz mailowy.

Takie rozwiązanie pozwala na optymalne dobranie kupowanych produktów nawet osobom, które nie posiadają rozeznania w profesjonalnych markach fryzjerskich, a szukają produktu dostosowanego do własnych potrzeb. Nie mierzymy się tu z presją czasu czy ponaglającym spojrzeniem sprzedawcy, a w razie wątpliwości ze spokojem poszukać możemy dodatkowych informacji za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Odwrócony efekt ROPO

Indywidualnych klientów internetowych hurtowni fryzjerskich podzielić można na dwa typy. Jedni to wspomnieni wyżej „nowi” klienci, którzy dopiero poszukują pierwszych profesjonalnych produktów dla siebie. Drudzy natomiast to osoby, które dokładnie wiedzą, czego szukają. Tutaj wspomnieć możemy o tzw.  odwróconym efekcie ROPO (Research Online-Purchase Offline). Tacy klienci zazwyczaj zapoznają się w „realnym życiu” z produktem (np. podczas wizyty u swojego fryzjera), a następnie kupują go online, ponieważ jego cena w hurtowni internetowej jest niższa niż w hurtowni stacjonarnej lub w salonie fryzjerskim. Dostrzega to coraz więcej konsumentów, dlatego liczba e-klientów internetowych hurtowni fryzjerskich stale wzrasta.

Dlaczego warto kupować online?

Zakupy online mają wiele zalet i choć niższa cena samych produktów stanowi główną z nich, to nie należy zapominać o innych, istotnych czynnikach, które do e-zakupów zachęcają. Konsumentów przekonuje sam komfort związany z procedurą kupna. Wygodne jest nie tylko samo wybieranie czy wyszukiwanie produktów. Zakupów dokonać można w każdym miejscu i o każdej porze. Znacznie łatwiej jest kontrolować ostateczny koszt naszych zakupów i dokonywać modyfikacji tuż przed samym procesem płatności. Na wygodę i bezpieczeństwo zakupów online wpłynął też rozwój usług komplementarnych: bankowości internetowej oraz usług kurierskich. Płatności są bezpieczne, szybkie – podobnie jak i sama dostawa, co zdecydowanie przekonuje konsumentów.

W hurtowniach online znaleźć też można znacznie bogatszy asortyment niż w ich stacjonarnych odpowiednikach. W Internecie znacznie szybciej można też dostać nowości ze świata fryzjerskiego, co pozwala indywidualnym konsumentom zapoznać się z nimi, zanim jeszcze trafią do sklepów stacjonarnych czy salonów fryzjerskich. To właśnie szeroki wybór produktów, konkurencyjne ceny, profesjonalna jakość, bezpieczeństwo i wygoda sprawiają, że zakupy online stają się coraz popularniejsze, a internetowe hurtownie fryzjerskie dopiero rozwijają swój potencjał!

Niegasnący trend „włosomaniactwa”

Wzrostowi zainteresowania jakościowymi produktami fryzjerskimi towarzyszy tzw. „trend włosomaniactwa”, czyli zainteresowania właściwą pielęgnacją i stylizacją włosów. Podczas pandemicznej izolacji wiele osób zainteresowało się tym tematem, co zaskutkowało zwiększeniem popytu na jakościowe artykuły fryzjerskie. Internetowe hurtownie fryzjerskie otworzyły przed wieloma osobami to, co wcześniej było niedostępne: szeroki asortyment profesjonalnych kosmetyków i akcesoriów do pielęgnacji włosów, brody czy skóry głowy. Dzięki rozwojowi blogów i kanałów YouTube tajemnicą przestały być też metody właściwej pielęgnacji i stylizacji. Mając internetowe tutoriale oraz dostęp do profesjonalnych produktów, każdy mógł spróbować osiągnąć we własnym zaciszu domowym efekty jak z salonu fryzjerskiego.

Rosnąca samodzielność w pielęgnacji wraz z łatwym dostępem do szerokiego asortymentu przystępnych cenowo produktów, bezpiecznym systemem płatności i błyskawicznymi dostawami to czynniki, które pozwalają podejrzewać, że sektor hurtowni fryzjerskich z pewnością będzie się rozwijał, a kierunek wskażą mu oczekiwania i upodobania rosnącej liczby klientów.

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
  • REHCR
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Zamieszanie z górniczymi emeryturami
8 lutego 2025
56.3 tys. odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]