Logowanie do konta użytkownika
Konto użytkownika
Imię i nazwisko/nick
E-mail
Hasło
Powtórz hasło
Newsletter
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
NAJNOWSZE GALERIE
Zielony Ład stał się zielonym chaosem - uważa Izabela Kloc
20 września 2023
OZE musi zaprzyjaźnić się z węglem
19 września 2023
Bez stali nie da się myśleć o transformacji energetycznej
18 września 2023
Oddali cześć ofiarom katastrofy w kopalni Wujek ruch Śląsk
17 września 2023
Mobilizacja na wydobyciu
16 września 2023
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
26 października 2020 Portal gospodarka i ludzie autor: TRz

PKP Intercity: Dłuższa podróż do Zamościa, Chełma i Świnoujścia, krótsza do Kołobrzegu i Słupska

Wyraźnie skróci się czas jazdy pociągiem Zefir, wyruszającym  z Katowic kwadrans przed godziną siódmą rano i kursującym przez Wrocław i Poznań do Kołobrzegu. Obecnie przyjeżdża on nad morze na godz. 16.58, po zmianie rozkładu dotrze do Kołobrzegu na godz. 15.46. Podobna sytuacja będzie miała miejsce w przypadku pociągu Szkuner, jeżdżącego trasą Katowice - Wrocław - Koszalin - Słupsk. Teraz przejazd zajmuje ponad 11 godzin, po listopadowej korekcie rozkładu jazdy będzie trwać poniżej 10 godzin.

W przypadku pociągu pospiesznego Doker z Katowic do Gdyni skracanie czasu przejazdu odbywać się będzie etapami. Obecnie podróż tym składem trwa 10 godzin, od 8 do 29 listopada będzie trwać dziewięć i pół godziny, a od 30 listopada  już tylko 9 godzin.

Zmiana trasy przejazdu na krótszą spowoduje skrócenie czasu jazdy pociągu międzynarodowego Chopin, odjeżdżającego o godz. 4.44 rano do Warszawy przez Kraków.  Obecnie jeździ on okrężnie przez Chełm Śląski, Oświęcim Dwory, Zator i Skawinę, bez postojów na żadnej ze stacji między Katowicami a Krakowem. Od 7 listopada pojedzie przez Mysłowice. Jaworzno Szczakową, Trzebinię.  Przejazd na obecnej okrężnej trasie między Katowicami a Krakowem zajmuje obecnie 2 godziny i 14 minut, a po korekcie rozkładu wynosić będzie 1 godzinę i 23 minuty.

Bez postojów na stacjach pośrednich na objazdowej trasie między Częstochową Stradomiem a Kępnem w dalszym ciągu będzie jeździć pociąg pospieszny Osterwa, kursujący w relacji Przemyśl - Kraków - Szczecin. Od stacji Częstochowy Stradom do Kępna nadal będzie on jeździć objazdem przez Lubliniec i Kluczbork, jednak bez zatrzymywania na tych stacjach. Oznacza to ciąg dalszy zastępczej komunikacji autobusowej z Kępna przez Wieluń do Krzepic. W przypadku podróży z Częstochowy Stradomia do stacji Krzepice oznaczać to będzie aż ponad 3-godzinną podróż.

Minimalnie krótszą trasą kursować będzie od listopadowej korekty rozkładu jazdy pociąg pospieszny Pilecki, łączący Warszawę z Raciborzem przez Gliwice. Dotychczas wjeżdżał on na stację Kędzierzyn-Koźle, gdzie następowała zmiana czoła pociągu. Po korekcie rozkładu pociąg ten będzie kursować łącznicą omijającą Kędzierzyn-Koźle. W zamian skład ten zatrzymywać się będzie w obu kierunkach na stacji Sławięcice, skąd zapewniona będzie zastępcza komunikacja autobusowa do Kędzierzyna-Koźla.

Strona 2 z 3
1
2
3

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
Aktualności powiązane
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
  • CPKRR
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Górnicze flapsy mocno w górę. O ile wzrosną?
15 września 2023
26218 odsłon
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]