- Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGNiG zanotowało w minionym tygodniu wzrost nowych umów podpisanych online o blisko 700 proc. w porównaniu do poprzedniego tygodnia - podała w poniedziałek spółka. PGNiG zamknęło tradycyjne biura obsługi z powodu epidemii.
Jak poinformowało PGNiG, w sumie w minionym tygodniu online podpisano 735 umów. - Dokładamy wszelkich starań, by w czasie trwającej epidemii, każdy z naszych klientów mógł bezproblemowo załatwić większość spraw pozostając w domu. Pierwsze dni pokazują, że elektroniczna obsługa działa bardzo sprawnie - ocenił prezes PGNiG Jerzy Kwieciński.
Jak zaznaczył prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha, forma kontaktu z klientami z tradycyjnej na elektroniczną została zmieniona praktycznie z dnia na dzień. - Przez ostatnie dwa lata intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem cyfrowych kanałów dostępu, dzisiaj wiemy jak dobre i odpowiedzialne to były decyzje - dodał Mucha.
PGNiG przypominało, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in. zawarcie nowej umowy gazowej, podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej, kontrolę bieżącego salda płatności, obsługę płatności elektronicznych.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.