Komfort, bezpieczeństwo i stabilność to cechy oferty, którą Tauron będzie promował w startującej właśnie kampanii informacyjno-marketingowej firmy. Kampania zwraca uwagę na zapewnienie stabilnych cen prądu oraz na zalety serwisu "Mój Tauron" (dawny eBOK) - poinformowało w piątek, 29 marca, biuro prasowe spółki.
Jednym z głównych nośników kampanii jest katalog, który otrzymają gospodarstwa domowe na południu Polski.
Tauron ma w ofercie nie tylko prąd i gaz, ale również nowoczesne urządzenia smart home oraz inne produkty i usługi, np. serwis fachowców i atrakcyjne cenowo pakiety grzewcze, umożliwiające wymianę dotychczasowego ogrzewania na nowsze rozwiązania przyjazne środowisku.
Jedną z ważniejszych ofert w najnowszej kampanii Taurona jest pakiet "prąd z gazem", który daje bonus (nowoczesne urządzenia sterownicze) i rabaty. W tej ofercie cena kWh prądu jest o 5 proc. niższa niż w zwykłej taryfie, a cena gazu o 5 proc. niższa od ceny największego sprzedawcy gazu w Polsce.
– Budowanie oferty dostosowanej do potrzeb klientów to priorytet działań spółki. Jednym z nich jest wdrożenie ustawy opracowanej przez Ministerstwo Energii zapewniającej stabilne ceny prądu – mówi Filip Grzegorczyk, prezes Tauron Polska Energia.
Tauron stawia też na rozwój kanałów obsługi i sprzedaży online – dlatego w najnowszej kampanii marketingowej firma zwraca uwagę na to, że oferty zamawiane przez serwis internetowy Mój Tauron dają dodatkowe bonusy. Przykładowo: zakup na portalu mojtauron.pl oferty specjalnej na prąd plus gaz z darmowymi urządzeniami smart premiowany jest zwrotem za prąd w wysokości 200 zł.
– Istotną częścią naszych działań proklienckich jest budowanie relacji z klientami z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów sprzedaży i obsługi. Dlatego też w ubiegłym roku udostępniliśmy naszym klientom nowoczesny serwis Mój Tauron, dostępny także w formie aplikacji mobilnej, który zawiera szereg wygodnych funkcjonalności obsługowych, a w najnowszej kampanii marketingowej stawiamy na jego aktywną promocję przez premiowanie zakupów online dodatkowymi bonusami – podkreśla Kamil Kamiński, wiceprezes Tauron Polska Energia ds. klienta i wsparcia korporacyjnego.
Szczegóły produktów i usług Taurona oraz opis działań związanych z zapewnieniem stabilnych cen prądu przedstawione zostały w katalogu, który będzie dostarczany do domów klientów od kwietnia tego roku. Można się z nim zapoznać na stronie www.tauron.pl oraz we wszystkich punktach obsługi. Zasięg kampanii zapewnią też działania informacyjne prowadzone w prasie, radiu i internecie - informuje biuro prasowe spółki.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.