Chyba nigdzie świętowanie dnia dziecka nie trwa tak długo, jak w Polskiej Grupie Górniczej. W sobotę, 16 czerwca dzieciaki pracowników PGG wraz z rodzicami mogły po raz kolejny bawić się w śląskich parkach rozrywki: Twinpigs w Żorach oraz Legendii w Chorzowie.
- Jest to efektywny sposób budowania marki naszej firmy. Na początku byliśmy pełni obaw, czy załoga będzie chciała skorzystać, ale jesteśmy bardzo zadowoleni i patrząc na to, jakim zainteresowaniem cieszyły się bilety, które przygotowaliśmy, uważamy ten pomysł za strzał w dziesiątkę. Każdy z produktów PGG Family cieszy się dużym zainteresowaniem – powiedział portalowi nettg.pl wiceprezes PGG Andrzej Paniczek, który wraz załogą spółki odwiedził w sobotę westernowy park w Żorach.
PGG Family to program, który ruszył pod koniec kwietnia tego roku. Pracownicy spółki mogą dzięki niemu korzystać z wielu promocji czy zniżek przygotowanych specjalnie dla PGG. Program jednak ciągle się rozwija i zaczyna obejmować swoim zakresem coraz więcej działań se sfery społecznej odpowiedzialności biznesu.
- Nazwa tego programu nie jest przypadkowa. To jest budowanie nowego wizerunku sektora węgla kamiennego, zgromadzonego i zarządzanego przez Polską Grupę Górniczą. Chodzi w nim o społeczną odpowiedzialność biznesu, czyli bardzo aktywną działalność PGG w wielu obszarach społecznych. Udało nam się przeprowadzić trudną restrukturyzację i reformy, a jeszcze przed nami wielkie wyzwania, ale jeśli zaczynamy mieć możliwość wspierania społeczności lokalnych, to zaczynamy to robić, aby społeczność naszych miast objętych działalnością PGG była dumna, że ma kopalnię, która daje miejsca pracy, ale daje też coś więcej – wyjaśniał niedawno wiceminister energii Grzegorz Tobiszowski.
Przypomnijmy, że załoga PGG z rodzinami w śląskich parkach rozrywki bawiła się już tydzień wcześniej. Nigdy wcześniej spółka nie organizowała imprez dla pracowników w tak dużej skali. Nowy pomysł wdrożył prezes PGG Tomasz Rogala.
- Firma to nie tylko środki produkcji, czyli maszyny i urządzenia do eksploatacji węgla, ale przede wszystkim obsługujący je ludzie. A ludzie, oprócz zarabiania pieniędzy, powinni być zorientowani wokół czegoś, a nie przeciw czemuś. Przecież dla nas, dzięki efektowi skali, o wiele łatwiej jest zorganizować wiele spraw. Pokazujemy, że potrafimy być aktywni i budujemy prawdziwą wartość firmy. A jej wartość jest właśnie tym, co szczególnie chcemy chronić! - mówił przed tygodniem w chorzowskiej Legendii szef PGG.
W galerii: sobote, 16 czerwca 2018 r. w miasteczku westernowym Twinpigs w Żorach (zdjęcia: Bartłomiej Szopa - nettg.pl).
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.
Mało tych zdjęć grupowego nie ma o moich Indian małych tez nie.
A w Jsw nic!
Ciekawe kiedy zniżka na PALIWO będzie ??? co za sens ma zniżka na wypoczynek w Żorach jak ja z Rudy dojadę do Żor to na bilety wydam więcej niż ta zniżka PGG