Fundacja Rodzin Górniczych zgłosiła się do konkursu "100 procent z 1 procenta" organizowanego przez tygodnik Newsweek oraz Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Zgłoszone kampanie będą oceniane przez internautów oraz jury.
Na Fundację Rodzin Górniczych można oddać głos na konkursowej stronie.
Konkurs jest organizowany po raz piąty. Podobnie, jak w ubiegłym roku najbardziej kreatywne kampanie reklamowe, zostaną wybrane w ośmiu kategoriach:
• plakat lokalny,
• plakat ogólnopolski,
• internet,
• prasa lokalna,
• prasa ogólnopolska,
• tv - spot, radio - spot,
• akcje specjalne.
Konkurs ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania 1 procenta należnego podatku wyliczonego w rocznym zeznaniu o dochodach na rzecz różnych organizacji. Ponadto organizatorzy chcą pokazać, że warto starać się i poszukiwać najlepszych dróg dotarcia do płatników podatków PIT i nagrodzić, tych, którzy błyskają najlepszymi pomysłami i najbardziej się starają.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.