REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
7 grudnia 2022 10:13 Prezentacja

SMS marketing w branży odzieżowej. 4 pomysły na przyciągnięcie uwagi klientów

fot: Adobe

Polacy uwielbiają zakupy w sieci. Kupujemy wszystko - od produktów spożywczych po elektronikę. Jednak to odzież, akcesoria do niej i obuwie cieszą się największą popularnością na rynku e-commerce. To ogromne pole do promocji firm z branży odzieżowej. Jak do tego wykorzystać klasyczny SMS?

Promocje i rabaty

Wielu z nas właśnie z tego powodu decyduje się na zapis do SMS-owego newslettera. Wysyłka indywidualnych kuponów rabatowych przyciąga uwagę odbiorców i jeszcze bardziej zachęca ich do zakupu u ulubionej marki. Takie akcje warto jednak nieco ulepszyć. 

Najchętniej wykorzystywane będą promocje ograniczone czasowo - dostępne jeszcze przez kilka godzin czy dni. A wszystko ze względu na fakt, że SMS-y odczytujemy średnio kilkadziesiąt sekund po ich otrzymaniu. Jako sklep zwiększasz więc szanse, że odbiorca będzie chciał skorzystać z promocji, byleby tylko go nie ominęła. Wykorzystaj do tego kod rabatowy, a nawet umieść link w wiadomości, aby jeszcze bardziej zachęcić odbiorcę do kliknięcia. 

Dodatkowo atrakcyjny rabat zwiększa szanse na sfinalizowanie niedokończonego zamówienia. Wystarczy wysłać SMS ze zniżką lub zaproponować dodatkowe produkty, np. akcesoria do wrzuconej w koszyku bluzy, aby poprawić sprzedaż w swoim sklepie i zwiększyć satysfakcję klientów.  

Podobnie działają SMS-y wysyłane tuż po zakupie. Warto załączyć do nich spersonalizowane podziękowania, a także zachęcić do ponownych zakupów, dosyłając w SMS kod rabatowy na kolejne zamówienie.  

Klub lojalnościowy dla stałych klientów

Klienci, którzy uczestniczą w klubie lojalnościowym, czują się wyróżnieni i bardziej związani z Twoją marką. Ty zaś możesz zadbać o stałe utrzymanie z nimi kontaktu na jak najwyższym poziomie. Spersonalizowane oferty, rabaty i informacje o nowych kolekcjach będą jak znalazł, jeśli tylko zadbasz o:

Życzenia — nie tylko urodzinowe

Od wielu marek wręcz spodziewamy się otrzymania życzeń urodzinowych i kolejnych ciekawych rabatów. Ty jednak możesz wyjść parę kroków do przodu i złożyć swoim klientom i klientkom życzenia z wielu innych okazji. Niech za przykład posłuży nam marka CCC, która w 2021 r. zdecydowała się na wysyłkę SMS z życzeniami na Nowy Rok. Cała akcja zyskała spory rozgłos w sieci i pozytywnie wpłynęła na wizerunek marki.  

Zadbaj o to, aby życzenia były spersonalizowane i ciekawie napisane. W tworzeniu takich kampanii pomoże Ci profesjonalna bramka SMS, przy pomocy której łatwo stargetujesz swoich odbiorców oraz zmierzysz efektywność swoich działań.  

Informowanie o nowych kolekcjach i wyprzedażach

SMS-y marketingowe nie powinny być wysyłane zbyt często. Idealnym momentem na przypomnienie klientom o swoim istnieniu są nowe kolekcje oraz wyprzedaże starych. Dzięki temu zachęcasz odbiorców do odwiedzenia salonu stacjonarnego lub strony internetowej. W wiadomościach warto dodatkowo umieszczać kody rabatowe, a także skrócone linki, które przekierowują bezpośrednio na stronę sezonowej promocji.

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
  • NNCLD
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Nowy dyrektor w kopalni
25 listopada 2024
31 tys. odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]