Coraz więcej firm decyduje się na outsourcing call center i trudno się temu dziwić. Można w ten sposób znacznie ograniczyć koszty, jednocześnie generując dodatkowe zyski i usprawniając obsługę klienta. Warto pójść jeszcze o krok dalej i przemyśleć zastosowanie najnowocześniejszej sztucznej inteligencji, takiej jak voice bot AI. Może on przynieść przedsiębiorstwu zarówno oszczędności, jak i szereg imponujących korzyści na wielu poziomach. Przekonaj się sam, jak gigantyczny potencjał tkwi w rozpoznawaniu mowy i wykorzystywaniu botów do wykonywania codziennych zadań.
Polski Voicebot AI usprawni działanie Twojej firmy
Na stronie inteliwise.com/pl/voicebot/ czeka na Ciebie Voicebot InteliWISE, który usprawni działanie każdego przedsiębiorstwa. Przede wszystkim odciąży dział obsługi klienta, dzięki czemu możliwe będzie skierowanie konsultantów do wykonywania innych, ważnych dla firmy zadań. Nowa technologia wyposażona jest w system rozpoznawania mowy. Dzięki temu jest w stanie zrozumieć pytanie rozmówcy i bezproblemowo odczytać jego intencje. Błyskawicznie się uczy i stosuje moduł konwersacyjny pozwalający jej odpowiadać na pytania lub prosić o wyjaśnienie niezrozumiałych kwestii.
Voiceboty to gigantyczna zmiana, która wyjdzie na dobre Twojej firmie. Odciąży IVR i znacząco zmniejszy czas oczekiwania na połączenie. To poprawi wizerunek marki w oczach klientów. Obsługa tradycyjnej infolinii przez całą dobę generuje ogromne koszty związane z zatrudnieniem konsultantów na kilka zmian. Voice bot od InteliWISE ten problem eliminuje, pracując bez ustanku, całą dobę. Znacząco obniża jednocześnie koszt każdej pojedynczej rozmowy, obsługując nawet do 100 połączeń w jednym momencie.
Do czego możesz wykorzystać oprogramowanie call center?
Oprogramowanie call center od InteliWISE wspomoże działanie Twojej firmy na kilka różnych sposobów. Voiceboty doskonale sprawdzają się w sklepach on-line oraz przy sprzedaży. Obniżają ruch zapytań i dostarczają odbiorcom satysfakcjonujące odpowiedzi. Wykorzystać je można nawet przy kampaniach wychodzących. Są w stanie nie tylko odbierać połączenia, ale także analizować pytania, gromadzić dane i poprawiać skuteczność działu marketingu. Błyskawicznie sprawdzą dla Twoich klientów statusy przesyłek i czas dostawy, a nawet zbiorą zamówienia.
Voicebot od InteliWISE jest już wykorzystywany przez wiele międzynarodowych przedsiębiorstw. Jest gotów obsługiwać klientów po godzinach i w czasie świąt czy w weekendy. Ma szeroką bazę gotowych do wdrożenia scenariuszy rozmów. Bez problemu zintegrujesz go też z już posiadanymi systemami call center. Intuicyjny panel umożliwia wdrożenie voice bota w zaledwie jeden dzień. Po tym czasie będzie w pełni gotów do pełnienia funkcji samodzielnego konsultanta, sprzedawcy i nie tylko.
Systemy call center i o wiele więcej
InteliWISE może zaproponować Twojej firmie o wiele więcej najnowocześniejszych rozwiązań niż tylko voiceboty mogące pochwalić się rozpoznawaniem mowy:
Twoje przedsiębiorstwo wzniesie się na nowy poziom. Wszystkie te wdrożenia, wraz z oprogramowaniem call center, odciążą Twoich pracowników. Pomogą Ci też zoptymalizować koszty obsługi klienta. Usprawnią kontakt z nim, przynosząc ostatecznie korzyści obu stronom. W ten sposób zyskasz uznanie na rynku, zadowalając swoich odbiorców gotowością do rozwiązywania ich problemów o każdej porze dnia i nocy przez cały rok.
Systemy call center AI połączone z AI Chatbotami czy Live Chatami wspierać Cię będą również w innych sytuacjach. Sztuczna inteligencja jest w stanie pomagać w pozyskiwaniu leadów oraz utrzymywaniu kontaktu z odbiorcami. Sama wydzwania klientów, by aktualizować ich dane, umawia spotkania, a nawet przeprowadza ankiety. Outsourcing call center to nie tylko bot odbierający telefony. Z InteliWISE możesz zupełnie zmienić oblicze Twojej firmy, za co podziękuje Ci zarówno Twój budżet, jak i klienci.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.