Co to takiego Digital Signage? Na czym polega ta technologia i co można dzięki niej osiągnąć? Zapraszamy do lektury!
Samsung Digital Signage – co to jest?
Digital Signage odnosi się do cyfrowej dystrybucji multimedialnych treści, do czego dochodzi za pomocą centralnie zarządzanej sieci wyświetlaczy. W pewnym sensie można porównać to do prywatnego kanału telewizyjnego skierowanego do wybranej grupy odbiorców. Digital Signage najczęściej wykorzystywane jest do celów komercyjnych, a forma przekazu przybiera postać audiowizualną.
W Digital Signage wykorzystywane mogą być różne nośniki do przekazywania treści, np. tradycyjne ekrany TV, monitory LCD, plazmy czy nawet projektory z ekranem projekcyjnym. Oczywiście zarządzanie całą siecią odbywa się poprzez stosowny serwer. Jednym z rynkowych liderów w branży Digital Signage jest marka Samsung. Azjatycki producent od lat oferuje wysokiej klasy profesjonalną elektronikę, która może być użytkowana w biznesie. Linia Samsung Digital Signage to szeroki wybór ekranów i wyświetlaczy, które dają użytkownikom wysoką jakość obrazu i dźwięku, a do tego mogą pracować w różnorodnych warunkach. Sprzęt przeznaczony do użytku zewnętrznego świetnie radzi sobie nawet przy bardzo niskich lub bardzo wysokich temperaturach.
Ekrany Samsung Smart Signage to natomiast grupa produktów, wśród których znajdziesz m.in. monitory interaktywne. Ich zastosowanie jest coraz popularniejsze, monitory interaktywne pozwalają na jeszcze bliższy kontakt z odbiorcą, który może być wykorzystywany w celach komercyjnych, ale również np. w szkolnictwie czy podczas prezentacji służbowych. Nie ulega wątpliwości, że wszystkie artykuły Samsung Digital Signage oraz Samsung Smart Signage zostały zaprojektowane i wykonane w taki sposób, aby spełniać nawet najwyższe wymagania klientów.
Co jeszcze warto wiedzieć o Digital Signage?
Rozwiązanie oferowane w ramach Samsung Digital Signage pozwalają na ukierunkowanie przekazu tak, aby był on zgodny z aktualnymi preferencjami grupy odbiorców, określonym miejscem oraz czasem ich wyświetlania. Cały system jest niebywale uniwersalny i wszechstronny, dlatego też stosowany jest nie tylko przed reklamodawców, ale też w celach informacyjnych i marketingowych. Montaż Digital Signage podnosi prestiż danego miejsca i zwiększa zadowolenie odbiorców przekazu. Takie rozwiązania często spotykane są m.in. na lotniskach, dworcach, w punktach informacji miejskiej czy centrach handlowych.
W ramach Samsung Smart Signage oraz Samsung Digital Signage można w zaawansowany sposób zarządzać treścią, jej wyglądem czy charakterem wyświetlania. Najważniejsze cechy Digital Signage to:
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.