REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
11 lipca 2013 10:18 Portal gospodarka i ludzie : : autor: AZ 6.3 tys. odsłon

Polemiki: Kadra z Brzeszcz odpowiada Sierpniowi 80

Trwa bój o kopalnię Brzeszcze, związkowcy zaczynają polemizować z sobą...
fot: ARC

Do redakcji portalu górniczego nettg.pl dotarła polemika z opinią Bogusława Ziętka, przewodniczącego WZZ Sierpień 80, zacytowaną w artykule "Górnik sam pod sobą dołki kopie" (DZ, 11 lipca br.). Poniżej zamieszczamy treść polemiki podpisanej przez Bogusława Studenckiego, przewodniczącego ZZ Kadra w kopalni Brzeszcze.

Czytając artykuły autoryzowane przez szefa WZZ Sierpień 80 Bogusława Ziętka wydawało by się, że przewodniczący ZZ Kadra Brzeszcze wraz ze swoim zarządem powinni się wstydzić, że bronią praw pracowniczych w naszym zakładzie. Szef Sierpnia 80 stwierdza, że zła sytuacja w Kompanii Węglowej spowodowana jest pracą 2760 pracowników posiadających uprawnienia do wcześniejszej emerytury i, że są to przede wszystkim pracownicy inżynieryjno-techniczni.

Pragnę podpowiedzieć szefowi WZZ Sierpień 80, że w Kompanii Węglowej z w/w uprawnieniami jest około 5 tysięcy pracowników (wniosek - "podpowiadacze" Sierpnia 80 tradycyjnie nieznacznie się mylą a pracowników inżynieryjno-technicznych w tej liczbie jest zaledwie 25 proc.).

Oświadczamy, że nie wstydzimy się bronić praw pracowniczych wszystkich pracowników Kompanii Węglowej SA, a zainteresowanych naszą działalnością zapraszamy na naszą stronę internetową (www.kadra-brzeszcze.pl).

Zarząd ZZ Kadra Brzeszcze zgadza się z faktem, że jednym z elementów obciążających wynik finansowy Kompanii Węglowej są koszty osobowe, a zarazem pracownicy z uprawnieniami do wcześniejszej emerytury, którzy mogliby odejść sami zgodnie z prawem państwa polskiego (patrz ustawa emerytalna). Umowę o pracę może rozwiązać również pracodawca, ale zgodnie z obowiązującym prawem pracy, a nie poprzez dyskryminowanie, nękanie i mobbingowanie pracownika.

Zarząd ZZ Kadra nigdy nie zgodzi się na łamanie praw pracowniczych, dlatego też jeśli Państwowa Inspekcja Pracy po kontroli w tym zakresie stwierdzi łamanie praw pracowniczych, a pracodawca tego nie uzna, będziemy domagać się respektowania prawa nawet przez właściwe sądy.

Nastawianie przeciwko sobie załogi kopalni Brzeszcze nie służy nikomu, może za to doprowadzić do wielu niebezpiecznych zdarzeń w sytuacji tak napiętej, jaka ma miejsce w naszej kopalni. Największym zagrożeniem dla Kompanii Węglowej jest 5 mln ton węgla, które zalegają na zwałach zakładów górniczych.

Przewodniczący Ziętek wraz ze swoimi "podpowiadaczami" zamiast skupić się na istocie sprawy wprowadza chaos w jedności górniczych Związków Zawodowych co na pewno nie pomoże załodze kopalni Brzeszcze ani innym zakładom górniczym, które zarząd Kompanii Węglowej będzie chciał również w najbliższym czasie "głęboko restrukturyzować".

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
Aktualności powiązane
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (100) pokaż wszystkie
  • BY*********AR 20 lutego 2014 18:21:44
    Profile Avatar

    Komentarz usunięty przez moderatora z powodu złamania regulaminu lub użycia wulgaryzmu.

  • telefonistka 4 stycznia 2014 10:11:06
    Profile Avatar

    U nas w Makoszowach związki są dobre, dają nam kufle, kalendarze, długopisy i paczki na swięta. A to że zgodziły się na likwidację całego naszego ruchu i zwolnienie od lutego 160 kobiet to zupełny drobiazg.

  • ktoś 3 stycznia 2014 21:07:08
    Profile Avatar

    sierpień 80 z brzeszcz to kapusie i karjerowicze a w szczególności ich szef sra do własnego gniazda

  • razem 27 października 2013 10:07:00
    Profile Avatar

    U nas w makoszowach wszyscy dbamy o kopalnie, nawet jak jestem na wycieczce to mi piszá szychte dołową.

  • krzysztof 27 października 2013 08:50:54
    Profile Avatar

    Centrala Porozumienia ZZ Kadra pod przewodnictwem D Trzcionki w marcu 2008r usunęła ze swych struktur zakładową organizację ZZ Kadra z Budryka. Powodem usuniecia było prowadzenie w grudniu 2007 i styczniu 2008r legalnego strajku pod ziemią kopalni w obronie praw pracowniczych całej załogi Budryka oraz przeciw warunkom na jakich chciano samodzielną kopalnie Budryk włączyć w struktury JSW S.A. Nie dość że w czasie trwania 46-dniowego strajku nikt z centrali Porozumienia nie zjawił się wśród strajkujacych to na koniec (ku uciesze pracodawcy) zadano w plecy taki cios. Tak oto w praktyce wygląda działalność tego tworu, który zamiast stanąć za pracownikiem i zakładową organizacją zwiazkową stanął za pracodawcą i układami. W konsekwencji doprowadziło to do bezprawnego (wbrew podpisanemu porozumieniu strajkowemu) zwolnienia za strajk z pracy na Budryku przewodniczącego budrykowskiej ZZ Kadra, który był jednocześnie przewodniczacym komitetu strajkowego oraz kilku członków Zarządu tej organizacji, Pracodawca Prezes JSW J Zagórowski mając zielone światło centrali związkowej poczuł się wzmocniony i na tyle silny, że taką decyzję podjął pokazując wszystkim jak kończą ci którzy próbują sie przeciwstawić jego woli. Tak więc centrala PZZ Kadra z Katowic ma niewątpliwe zasługi w osłabianiu ruchu związkowego w Polsce, a szczególnie w górnictwie podziemnym. Nie dziwmy się zatem temu co obecnie rządzący wyprawiają z tzw stroną społeczną. Przewodniczacy D Trzcinka i jego kolesie z Rady Krajowej którzy w marcu głosowali tak jak on mają w tym swój niewątpliwy osobisty udział. Natomiast co do Sierpnia -80 to należy przypomnieć, że tylko ta centrala związkowa w czasie strajku czynnie wspierała strajkujących górników z Budryka. Dlatego co by nie mówić fakty są jednoznaczne i o tym należy zawsze pamiętać.

  • mediator 1 sierpnia 2013 00:35:05
    Profile Avatar

    Wiecie Panowie dlaczego prasa nie pisze o Sierpniu 80 ?Proste jak przychodzi do nich emeryt to Wolant mówi daj spokój uspokój się jakoś to będzie poczekajmy Studencki wojuje. Więc Sierpień przy nim wypłyniemy . Hehe to tchórz śmierdzący z Wolanta !! Student się nie boi i mówi o wszystkich problemach nie selekcjonuje ich! A Wolant siedzi po cichu jak ..... Pozdrawiam wszystkich z Sierpnie i proponuje aby nie dali się sobą manipulować walczmy o nasza kopalnie kopalnie Brzeszcze !!!!!

  • 20 lipca 2013 15:55:50
    Profile Avatar

    Czytając niektóre komentarze jestem zażenowany ilością jadu zawartą w nich, przecież nie o to chodzi kto do których związków należy , moim zdaniem obrzucanie się błotem nie poprawi trudnej sytuacji kopalni Tutaj jest potrzebna współpraca międzyzwiązkowa i wspólny dialog prowadzący do korzystnych rozwiązań.

  • Były Pracownik KWK Siersza 14 lipca 2013 20:53:31
    Profile Avatar

    Moi drodzy jestem zdziwiony i zaskoczony taką ilością komentarzy pod tym artykułem. Jak przeczytałem artykuł który jest bardzo przekonywujący i nawołuje do spokoju oraz pokazuje jednego wroga czyli Zarząd KW SA to skąd tyle agresji i nienawiści. Dajcie sobie spokuj i posłuchajcie tego Studenckiego jak chcecie uratowac Kopalnie. Nie dajcie manipulować sobą.

  • fi*************ra 14 lipca 2013 20:34:40
    Profile Avatar

    Komentarz usunięty przez moderatora z powodu złamania regulaminu lub użycia wulgaryzmu.

  • SZAR@K 14 lipca 2013 19:41:45
    Profile Avatar

    Szanowni Koledzy. Jak czytam te wpisy poniżej to mi wstyd za Waszą "POLEMIKĘ".

  • dolo 14 lipca 2013 13:49:23
    Profile Avatar

    Studencika poniosło , miota się jak mucha w latarce niech lepiej zajmie się "swoimi prywatnymi sprawami", a nie walką ze związkami Ciekawe gdzie ustawi swojego synusia.

  • j***k 14 lipca 2013 13:45:46
    Profile Avatar

    Komentarz usunięty przez moderatora z powodu złamania regulaminu lub użycia wulgaryzmu.

  • alojz 14 lipca 2013 13:38:39
    Profile Avatar

    Nowy TU> dlaczego ty obrażasz ludzi na portalu, ja też nie chcę aby ludzie odchodzili na emerytury ale niestety muszą odejść ze względu na to żeby inni mieli pracę bo jak coś się stanie z kopalniami i rząd coś wymyśli to ci ludzie co nabyli uprawnienia emerytalne to byt mają zapewniony bo kasę dostaną z ZUS-u, a pracownik który ma jeszcze parę lat pracy tych środków nie będzie miał i tu jest cały problem, i co wtedy ZZ Kadra im powie że nie dało ich się uratować bo ważniejszy jest interes i obrona ich kolesi ze związku.

  • R***k 14 lipca 2013 13:36:27
    Profile Avatar

    Komentarz usunięty przez moderatora z powodu złamania regulaminu lub użycia wulgaryzmu.

  • janik 14 lipca 2013 13:29:14
    Profile Avatar

    ta Kadra sama nie wie czego chce najpierw idzie ze wszystkimi związkami z kwk Brzeszcze w pikiecie demonstracyjnej pod Urząd Miasta aby wysadzić z fotela panią Burmistrz która jest za zamknięciem KWK Brzeszcze, a później jadą razem z panią Burmistrz do piechocińskiego, więc jak oni śmiesz mówić że są za załogą jak parę dni później ją sprzedawają ugadując się z panią Burmistrz. Ludzie wygnajcie tego pseudo związkowca Studenckiego z Kopalni nie dajcie się zwieść oszustom i kłamcą.Czy wiecie że wasz przewodniczący z ZZ KADRA Studencki trzepie pieniądze z firmy CARBON bo zasiada tam w radzie nadzorczej i zezwala na zatrudnienie emerytów w tej firmie , a w dodatek jeszcze w tym związku zawodowym wszyscy na oddelegowaniach mają odbijane lewe zjazdy,i dlatego oni nie chcą odchodzić na emerytury. A kolega Robert to sam śmierdzi i jest kompletnym gamoniem!!!

  • NowyTU 14 lipca 2013 13:24:09
    Profile Avatar

    Widzę, że sierpuchów nie przekonują żadene argumenty. Trzeba mózgu nie mieć żeby "srać do własnego gniazda"

  • kolega 14 lipca 2013 13:18:20
    Profile Avatar

    Pani Prezes sprawdź pani zjazdy członkom ZZ KADRA czy na oddelegowaniach mają odbijane dyskietki,a jak tak to też wyślij pani PIP na nich i raz na zawsze skończą się im prywaty. Bo Dyspozytorzy kopalń też im piszą lewe zjazdy i to się dzieje na każdej z kopalń KW S.A.,i Dyrektorzy też ich chronią i zezwalają na te lewe zjazdy. I jak górnictwo w Polsce może być rentowe skoro takie rzeczy się dzieją na Kopalniach.

  • Janek 14 lipca 2013 13:14:16
    Profile Avatar

    górnik cały czas się powtarzasz, napisz coś nowego - nie potrafisz - nie dziwię się.

  • R****t 14 lipca 2013 13:10:30
    Profile Avatar

    Komentarz usunięty przez moderatora z powodu złamania regulaminu lub użycia wulgaryzmu.

  • górnik 14 lipca 2013 13:09:15
    Profile Avatar

    Kolejny komentarz który pisze nie jest zamieszczony czy to przypadek? Koledzy z ZZ KADRA nie podniecajcie się tak bardzo obroną praw pracowników ,którzy kilka lat temu nabyli prawo do emerytury ale w związku z osiąganymi dochodami nie mają zamiaru odejść.Dla nich nie liczy się los kopalni i pracowników ,którzy zostają - dla nich liczy się tylko kasa Normalny pracujący górnik pod ziemią w ciężkich warunkach odchodzi po 25 latach dziękując Bogu za to że mógł dopracować szczęśliwie do emerytury Ale koledzy z kadry piastujący wysokie stanowiska ani myślą opuszczać tonącego okrętu ,dbając tylko o własną kasę.Jeśli nastąpi alokacja lub nie daj Boże likwidacja oni spokojnie odejdą na swoje zasłużone emerytury ,a reszta niech wtedy się martwi A tak na marginesie czy odbijanie dyskietek zjazdów na dół przez 4 osoby siedzące w biurze kadry jest łamaniem prawa czy tylko nadużyciem Ale PIP ściągnięty przez kadrę na kopalnię powinien to wyjaśnić tak jak to się stało w KWK Piast

  • janik 14 lipca 2013 13:03:19
    Profile Avatar

    odpowiedź do Szaraka i fizycznego z ZZ KADRA > panowie idźcie obydwoje na badania psychiatryczne bo macie niepokolei w głowie gdzie taki baran jak Studencki na prezydenta już mamy dość debili i oszołomów w rządzie następnych nam nie potrzeba.

  • SZAR@K 14 lipca 2013 13:00:54
    Profile Avatar

    Studencki cały czas to mówi: ..."Największym zagrożeniem dla Kompanii Węglowej jest sam Zarząd, który tłumacząc się kryzysem nie potrafi bądź nie ma dobrej woli by sprzedać 5 mln ton węgla które zalegają na zwałach zakładów górniczych Kompanii Węglowej"... To jest główny problem kompanii, reszta to pochodne głównego problemu ale Ziętek tego nie rozumie.

  • fizyczny ZZ Kadra 14 lipca 2013 11:15:26
    Profile Avatar

    Popieram Szar@k wporzadku gosciu Studencki na Prezydenta !!!

  • Szar@k 13 lipca 2013 13:35:16
    Profile Avatar

    Won od Bogusia, ..."STUDENCKI NA PREZYDENTA"...!!! :))))))))

  • ja 13 lipca 2013 12:44:27
    Profile Avatar

    janik> zgadzam się z tobą że dozór wyższy na kopalniach ma odbijane lewe zjazdy bo Dyspozytorzy kopalń im piszą, bo jak każdy wie że trzeba zgłaszać się do dyspozytora i podać gdzie się jedzie i w jakim rejonie jest dana osoba, a teraz jest tak że nadsztygar lub inna osoba wyższego dozoru dzwoni do Dyspozytora i mówi mu żeby go wpisał że niby jest tam i tam, tak to się odbywa panowie - i wy chcecie żeby oni poszli na emerytury a gdzie im będzie dobrze jak nie na kopalni,kasa będzie wpływać im nadal na konta i będą sobie nadal wyjeżdżać na wycieczki sponsorowana przez kopalnie.

  • janik 13 lipca 2013 12:31:09
    Profile Avatar

    birek2> dlatego piszemy o tobie i o Kadrze czyli wyższym dozorze bo ten średni dozór jest na dole i ciężko pracuje na tych z góry lewusów tak jak pracownicy fizyczni. Że dozór wyższy nie wykonuje swoich limitów zjazdowych na kopalniach to każdy wie nawet i Dyrektorzy Kopalń, ale jak już zjeżdżają raz na jakiś czas to by chcieli przewrócić Kopalnie do góry nogami i wtedy dochodzi przez nich do wielu wypadków. Na lewe zjazdy to im zezwalają Dyrektorzy Kopalń bo sami nie zjeżdżają na dół i im to odpowiada a Dyspozytorzy Kopalń ich kryją wpisując lewe zjazdy. I TE SPRAWY MUSI PANI PREZES WYELIMINOWAĆ NA KOPALNIACH ORAZ WZMOCNIĆ KONTROLĘ.

  • jaro 13 lipca 2013 12:17:41
    Profile Avatar

    Szarak> dlaczego ty obrażasz ludzi jak nie wiesz kto to pisze sam se idź do szkoły bo jej nie masz ty tempa głowo.

  • Zdzichu B. 13 lipca 2013 12:12:50
    Profile Avatar

    gość: LOLO> DLATEGO TO DODAŁEM ŻE TO JEST PRAWDA I BARDZO MĄDRZE NAPISANE PRZEZ KOLEGĘ LOLO- resztę wpisów które pisał to bez sensu !!! Dodano: piątek, 12 lipca 2013 Pamiętam jak "restrukturyzowano" górnictwo pod koniec lat 90. Wymyślili tzw. urlopy górnicze i odprawy pieniężne pozbywając się pracowników, zablokowano przyjęcia bo to była jedyna forma obniżenia ogólnych kosztów wydobycia węgla. Powstała w ten sposób pracownicza "dziura pokoleniowa". Okazało się, że po latach nie ma kto fedrować węgla bo takie powstały braki kadrowe. Sytuację ratowano między innymi możliwością dłuższej pracy po uzyskaniu uprawnień emerytalnych. Teraz nagle koniunktura na węgiel się zmieniła i trzeba pozbyć się z niby nierentownych kopalń wszystkiego co zbędne żeby ratować wskaźniki i się wykazać. NIE ZGADZAM SIĘ, ŻE TO JEST WOJNA MIEDZY STUDENCKIM A SIERPNIEM 80. Problem "zwolnień emerytów" w formie ich degradowania urodził się w KWK "Brzeszcze" ale dotyczy wszystkich kopalń. To nie są metody zgodne z prawem do dziękowania emerytom za pracę

  • Zbyszek 12 lipca 2013 21:52:04
    Profile Avatar

    Polemika zeszła na psy, szkoda tu już zaglądać.

  • Szarak 12 lipca 2013 21:28:02
    Profile Avatar

    jedynie LOLO pisał z sensem

  • Szarak 12 lipca 2013 21:22:23
    Profile Avatar

    sierpuchy nie przebierają w środkach, żenada, do szkoły

  • birek2 12 lipca 2013 20:29:07
    Profile Avatar

    Piszecie tylko o kadrze , a ilu Sierpuchów i solidaruchów siedzi na lipnych oddelegowaniach w biurach związkowych ? Ale jak jest to FIZYCZNY to mu wolno obłudnicy co . Wszyscy widza kadrę w biurze że nie zjeżdżają na dół codziennie ale dziesiątki fizycznych nikt nie widzi faryzeusze

  • bergman 12 lipca 2013 20:17:30
    Profile Avatar

    Kolego Studencki na którą kopalnię będzie alokowany twój syn????

  • zabrzanin 12 lipca 2013 20:15:04
    Profile Avatar

    ja widzę że tan Studencki jest taki sam jak pan Palica z Makoszów też dba o swoją dupę a nie o pracownika. Bo pan Palica bardzo dobrze udziela się na Kopalni gdy chodzi o wycieczki z działu socjalnego, a na te wycieczki jeżdżą sami prominenci z dozoru wyższego bo szary członek KADRY z Makoszów nie ma prawa się załapać na wycieczkę bo oni wychodzą z tego założenia że najpierw na listę wycieczki wpisuje się inteligencja a barachło na samym końcu oczywiście jak jest miejsce na liście,taka to jest prawda o związku kadra Jest też w zarządzie Kadry pan Dyspozytor Kleban który też wyjeżdża na okrągło na wycieczki ale jak do niego się zadzwoni z problemem to w ogóle nie reaguje na nasze zgłoszenia a dozorowi wyższemu zapisuje lewe zjazdy na dół.

  • jaro 12 lipca 2013 20:09:20
    Profile Avatar

    No cóż wyszło szydło z worka Przewodniczący kadry zamiast zająć się bytem kopalni dba o interesy paru swoich kolegów wysoko postawionych emerytów,którzy uprawnienia emerytalne nabyli pare lat temu Ale kasa paru kolesi jest ważniejsza niż jakaś tam kopalnia Teraz wszyscy ,,robole fizyczni" z kadry mogą zobaczyć ,że są tylko mięsem armatnim na barykadach kadry do załatwiania interesów i trybikiem do płacenia składek Chyba że członkowie kadry podpisują się pod działaniem przewodniczącego i nie chcą zwolnić emerytów a w zamian sami poddadzą się alokacji na inne kopalnie To by było poświęcenie .Członkowie kadry czekamy na wasze podania o alokacje Czas start!

  • górnik 12 lipca 2013 20:07:13
    Profile Avatar

    przez tych emerytów którzy pracują na kopalniach rząd chce zmienić ustawę emerytalną żeby górnik pracował do 67 roku życia. Kochana pani prezes KW S.A. zmień pani odprawy emerytalne do 4000 złoty to raz dwa pójdą na emeryturę te białe nie robole,bo przez nich cierpią pozostali górnicy.

  • ja 12 lipca 2013 20:04:50
    Profile Avatar

    Czy to biuro podróży KADRA czy związek zawodowy? Do czego związki są powołane? Jak pracownicy fizyczni mogą należeć do takiego związku? Kierownik takiego ukaże, a ten później odwoła się....do tego samego kierownika???!!! Ten zapewne sam się ukaże za "niesłusznie" pozbawienie premii "fizycznemu"!!! TO CHORY UKŁAD! Robole potrzebni im są do pobierania składek, które i tak są dużo wyższe niż w innych związkach. KADRA do związek tzw TOWARZYSTWA WZAJEMNEJ ADORACJI! Znam Studenta, to cwaniak i "chłopak układów". Zrobi wszystko aby ich nie stracić. Marny z niego dozorca i taki sam związkowiec.

  • janik 12 lipca 2013 20:00:23
    Profile Avatar

    Ta ich obrona pracowników to lipa, popatrzcie co podpisał w planie poprawy bhp, jedne wielkie oszustwo a nie bhp.

  • Raku 12 lipca 2013 15:48:35
    Profile Avatar

    ponoć przewodniczacy sierpnia na brzeszczach jest po podstawówce

  • IgorKWKBrzeszcze 12 lipca 2013 15:10:09
    Profile Avatar

    Przestańcie już wywlekać sobie brudy nawzajem bo to nie służy kopalni Zarząd KW też to pewnie czyta i się nakręca, poczekajmy na decyzję co będzie z kopalnią do następnego spotkania w Kompanii i przedstawienia wariantu, nie ma sensu teraz tu toczyć piany. pozdrawiam

  • jamrozy 12 lipca 2013 14:56:40
    Profile Avatar

    ja też znam takiego przewodniczącego z Kadry na kopalni Sośnica-Makoszowy który przed nazwiskiem ma magister inżynier ale dołu jeszcze nie widział dobrze że na kopalni są szyby u góry to wie jak się koło kręci gdy załoga zjeżdża na dól kopalni, chyba że był we Wieliczce lub na GUIDO na dole na to wtedy widział dół.

  • bartek 12 lipca 2013 14:56:29
    Profile Avatar

    brzeszczanin - następny fachowiec

  • bartek 12 lipca 2013 14:53:07
    Profile Avatar

    joachim - aleś się popisał. Fachura.

  • brzeszczanin 12 lipca 2013 14:48:45
    Profile Avatar

    kolega LOLO chyba jest w zarządzie tych nie roboli z Kadry że tak ich broni. Apotem my wszyscy jedziemy do Warszawy bronić naszej ustawy emerytalnej,panowie po co my ją bronimy skoro i tak później chcemy pracować dłużej przecież rząd Tuska śmieje się z nas że sami nie wiemy o co walczymy, chyba że jedziemy po to żeby wydawać pieniądze ze składek członkowskich bo nie mamy co z nimi robić, to rozdajmy te składki członkowskie górnikom z powrotem to chociaż pracownicy kopalń kupią swoim pociechom coś do zjedzenia. I nie róbmy górników w balona że jedziemy do Warszawy aby walczyć o ich przywileje emerytalne skoro teraz nikt nie chce odchodzić.Górnik który napracuje się w ścianie czy w przodku to zaraz idzie na emeryturę bo już stracił zdrowie na dole kopalni a biały z dozoru jak się ciężko nie narobi to dalej chce pracować bo gdzie znajdzie taką wylęgarnie nierobolów jak na kopalni że nic nie trzeba robić a można zarobić. W firmie na emeryturze by musiał pracować ciężko a tu nie musi i tu jest cała filozofia.

  • joachim 12 lipca 2013 14:32:49
    Profile Avatar

    LOLO zejdź już z internetu i nie wypisuj bzdur lepiej zajmij się pracom , bo tylko siedzisz przed internetem i wyczerpujesz prąd na darmo.

  • LOLO 12 lipca 2013 14:31:24
    Profile Avatar

    "Olek" to, że się przegadujemy to nic w tym złego ponoć gdzie jest dwóch Polaków tam są trzy zdania :) . Jestem pewien, że w obronie naszej kopalni zrobimy WSZYSCY co w naszej mocy!!!

  • LOLO 12 lipca 2013 14:20:09
    Profile Avatar

    "górnik" nigdzie nie jest napisane,że nierentowność kopalń w kompanii wynika z zatrudniania emerytów. To kompania wymyśliła sposób na poprawienie wskaźników pozbywając się pracowników. Tak, emeryci powinni odejść ale zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - tylko o to mi chodzi.

  • LOLO 12 lipca 2013 14:05:56
    Profile Avatar

    Alokacja - następny wymyślony "patent" mający uzdrowić kompanię, który nie sprawdzi się w praktyce a skutki będą nieodwracalne. NIE MA SPOŁECZNEJ ZGODY NA ALOKACJĘ W ŻADNEJ KOPALNI !

  • zdziwiony 12 lipca 2013 14:01:11
    Profile Avatar

    Panowie tak jak Olek pisał niezgoda rujnuje i jak tak dalej będzie to nie wróżę tej kopalni świetlanej przyszłości, na zdjęciu tak stoicie ramie w ramie wszyscy a później się opluwacie WSTYD dla kopalni.

  • obserwator1 12 lipca 2013 13:57:35
    Profile Avatar

    No cóż wyszło szydło z worka Przewodniczący kadry zamiast zająć się bytem kopalni dba o interesy paru swoich kolegów wysoko postawionych emerytów,którzy uprawnienia emerytalne nabyli pare lat temu Ale kasa paru kolesi jest ważniejsza niż jakaś tam kopalnia Teraz wszyscy ,,robole fizyczni" z kadry mogą zobaczyć ,że są tylko mięsem armatnim na barykadach kadry do załatwiania interesów i trybikiem do płacenia składek Chyba że członkowie kadry podpisują się pod działaniem przewodniczącego i nie chcą zwolnić emerytów a w zamian sami poddadzą się alokacji na inne kopalnie To by było poświęcenie .Członkowie kadry czekamy na wasze podania o alokacje Czas start!!

  • górnik 12 lipca 2013 13:54:03
    Profile Avatar

    lolo> lolo a co powiesz jako związkowiec pracownikowi który będzie przeniesiony na inną kopalnie aż 60 kilometrów dalej przez to że ludzie nie odchodzą na emeryturę, lepiej z dwojga wybrać to że ci którzy nabyli uprawnienia niech na nie idą bo cierpią inni pracownicy którzy mają do emerytury jeszcze szmat drogi.

  • Olek 12 lipca 2013 13:49:40
    Profile Avatar

    Ludzie musimy zewrzeć szyki i ruszyć na Kompanie a nie wchodzić w konflikty ze sobą to nic dobrego nie przyniesie a wręcz przeciwnie bo jak Kompania się dowie że związki na KWK Brzeszcze nie mogą się dogadać to wykorzysta to w negocjacjach o los kopalni. Pozdrawiam wszystkich i życzę zgody bo jak mówią zgoda buduje niezgoda rujnuje.

  • LOLO 12 lipca 2013 13:19:05
    Profile Avatar

    "obserwator" co powiesz jako związkowiec swojemu członkowi, który przyjdzie do Ciebie i powie, że został zdegradowany na niższe stanowisko za nic (pracownik ten nabył uprawnienia emerytalne). Odpowiesz won na emeryturę - GRATULUJĘ!!! "obserwator" atakuj problem a nie ludzi.

  • obserwator 12 lipca 2013 12:28:25
    Profile Avatar

    Kolejny komentarz który pisze nie jest zamieszczony czy to przypadek? W odpowiedzi do LOLO nie podniecaj się tak bardzo obroną praw pracowników ,którzy kilka lat temu nabyli prawo do emerytury ale w związku z osiąganymi dochodami nie mają zamiaru odejść.Dla nich nie liczy się los kopalni i pracowników ,którzy zostają - dla nich liczy się tylko kasa Normalny pracujący górnik pod ziemią w ciężkich warunkach odchodzi po 25 latach dziękując Bogu za to że mógł dopracować szczęśliwie do emerytury Ale koledzy z kadry piastujący wysokie stanowiska ani myślą opuszczać tonącego okrętu ,dbając tylko o własną kasę.Jeśli nastąpi alokacja lub nie daj Boże likwidacja oni spokojnie odejdą na swoje zasłużone emerytury ,a reszta niech wtedy się martwi A tak na marginesie czy odbijanie dyskietek zjazdów na dół przez 4 osoby siedzące w biurze kadry jest łamaniem prawa czy tylko nadużyciem Ale PIP ściągnięty przez kadrę na kopalnię powinien to wyjaśnić tak jak to się stało w KWK Piast.

  • LOLO 12 lipca 2013 11:52:31
    Profile Avatar

    TO NIE MOŻE BYĆ TAK, ŻE PRACODAWCA "WYRĘCZA SIĘ" ZWIĄZKAMI ZAWODOWYMI W TYM CO NALEŻY DO JEGO KOMPETENCJI. Sprytnie przerzucono problem emerytów na związki zawodowe aby one z nimi zrobiły porządek w kopalniach. Musimy jednak zdawać sobie sprawę, że TAKA ROLA NIE NALEŻY DO ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH. AMEN

  • Benio 12 lipca 2013 11:39:41
    Profile Avatar

    Ja się zastanawiam gdzie w tej całej burzy są inne związki z KWK Brzeszcze siedzą po cichu i patrzą na wojnę kadra vs sierpień 80, najlepiej mieć temat zastępczy by się czasem nie narazić ale panowie z solidarności i innych związków nie na tym polega działalność związkowa!! Polega na przestrzeganiu praw pracowniczych! oczekuję że w końcu inne związki wyraża swoja zdanie na temat tego zamieszania bo to nie służy dobrze naszej kopalni.

  • LOLO 12 lipca 2013 11:28:47
    Profile Avatar

    Uważam, że Studencki odważył się poruszyć arcyważny dla związkowców aktualnie problem metody "zwolnienia emerytów z pracy" zgodnie z przepisami.

  • LOLO 12 lipca 2013 11:11:15
    Profile Avatar

    Pamiętam jak "restrukturyzowano" górnictwo pod koniec lat 90. Wymyślili tzw. urlopy górnicze i odprawy pieniężne pozbywając się pracowników, zablokowano przyjęcia bo to była jedyna forma obniżenia ogólnych kosztów wydobycia węgla. Powstała w ten sposób pracownicza "dziura pokoleniowa". Okazało się, że po latach nie ma kto fedrować węgla bo takie powstały braki kadrowe. Sytuację ratowano między innymi możliwością dłuższej pracy po uzyskaniu uprawnień emerytalnych. Teraz nagle koniunktura na węgiel się zmieniła i trzeba pozbyć się z niby nierentownych kopalń wszystkiego co zbędne żeby ratować wskaźniki i się wykazać. NIE ZGADZAM SIĘ, ŻE TO JEST WOJNA MIEDZY STUDENCKIM A SIERPNIEM 80. Problem "zwolnień emerytów" w formie ich degradowania urodził się w KWK "Brzeszcze" ale dotyczy wszystkich kopalń. To nie są metody zgodne z prawem do dziękowania emerytom za pracę.

  • minkin 12 lipca 2013 09:35:59
    Profile Avatar

    Wojna studenckiego z Sierpniem odbije sie na nas wszystkich . Opanuj sie chłopie bo stracimy wszyscy .Rząd i Sejm tylko na to czeka . wstyt panie studencki że twoje urażone ego przenosisz na łamy pism .

  • m*******y 12 lipca 2013 09:29:39
    Profile Avatar

    Komentarz usunięty przez moderatora z powodu złamania regulaminu lub użycia wulgaryzmu.

  • gliwiczanin 12 lipca 2013 09:21:33
    Profile Avatar

    ja pracuję na kopalni Sośnica-Makoszowy i wiem coś o dozorze wyższym na tej kopalni którzy zajmują się pierdołami na kopalnią, a zakład i pracowników fizycznych tej kopalni mają gdzieś po prostu są nie udolni i nie odpowiedzialni Zajmują się koszeniem i obcinaniem drzewek a nie dołem. Mamy jedną ściankę na ruchu sośnica i nie mogą w tej ścianie stworzyć dogodnych warunków pracy nam ludziom którzy pracujemy w podwyższonej temperaturze i w zagrożeniu metanowym a dział wentylacji nic w tej sprawie nie robi, a dozór gania nas ludzi jak murzynów tylko poganiają a jakby mogli to jeszcze bili by batami taki mamy dozór na tej kopalni, gdzie jest dział BHP i Dyrekcja Kopalni ,Dyrektor do spraw produkcji na to przyzwala i nie reaguje bo to są jego koledzy i sam naciska na wydobycie ale to jest wszystko do czasu bo jak coś sie stanie to wtedy głowy polecą ale będzie już za późno

  • członekKadraBielszowice 12 lipca 2013 09:06:37
    Profile Avatar

    W KWK Bielszowice myśmy rozdzielili Kadre bo Kadra która była broniła tylko elit i nie płaciła składek, wystąpiła z Porozumienia ZZ Kadra. Dlatego założyliśmy kadrę która przede wszystkim broni dozoru średniego i jesteśmy dumni ze Studenckiego że potrafi bronić praw pracowniczych i nie boi się o tym głośno mówić, więc zamknij się (kwk Bielszowice) jak nie znasz tematu.

  • górnik 12 lipca 2013 09:04:33
    Profile Avatar

    górnik2> masz rację górnik2 pomyliłem się pan Studencki nie jest przewodniczącym rady nadzorczej firmy CARBON tylko pełni i jest członkiem rady nadzorczej tej firmy bo obciął ją po panu Chojniszu którego wyrzucili a powołali Studenckiego. Wychodzi na to samo ba daje zgodę na zatrudnienie emerytów . WIĘC DLACZEGO GÓRNIK2 NIE NAPISAŁEŚ PRAWDY ŻE JEST CZŁONKIEM RADY NADZORCZEJ FIRMY CARBON- też w tej chwili sprawdziłem w KRS-ie.

  • Górnik2 12 lipca 2013 08:54:05
    Profile Avatar

    Do górnik> Górnik skąd ty wziąłeś te wiadomości że studencki jest przewodniczącym rady nadzorczej Carbon jakby był to by nie bronił emerytów tylko by chciał ich pozyskiwać do firmy. Przecież na stronie carbonu jest KRS w którym studencki nie widnieje wiec przestań siać kłamstwa i się doinformuj.

  • czarek 12 lipca 2013 08:45:35
    Profile Avatar

    ten studencki bogdan on broni i pracuje z emerytami podobno zasiada radzie nadzorczej emerytów i recistów w firmie carbon wstyd mi za tych jego przydupasów tak zwanych wspópracowników ze to toleruja

  • kwk Bielszowice 12 lipca 2013 08:34:13
    Profile Avatar

    a dlaczego my na Kopalni Bielszowice żeśmy się rozdzielili z Kadrą i mamy dwie Kadry teraz, bo ta KADRA ze Studenckim na czele przynosi wstyd i zakałę dozorowi i nie reprezentowała nas jako dozór średni bo wolała bronić dozór wyższy a nas mieli serdecznie w dupie.

  • jan 12 lipca 2013 08:26:39
    Profile Avatar

    drodzy czytelnicy ja jednego nie rozumie jak to się ma z ustawą o Funduszu Socjalnym przecież zgodnie z tą ustawą to dofinansowanie należy się pracownikom najmniej uposażonym a tu jak widzę to od kiedy osoba dozoru najmniej zarabia na kopalniach,więc z godnie z przepisami to w ogóle nie powinni mieć sponsorowanych wycieczek z Funduszu Socjalnego. Więc panie Studencki jak to jest z przestrzeganiem prawa u ciebie i twoim związku.

  • górnik 12 lipca 2013 08:15:05
    Profile Avatar

    panowie czy wy wiecie że ZZ KADRA ma firmę która zatrudnia emerytów oraz robi usługi dla KW S.A. a przewodniczącym rady nadzorczej tej firmy CARBON jest właśnie Bogusław Studencki. I właśnie jak to się ma z obroną pracowników skoro emerytów gna się do roboty. a a dział socjalny na kopalniach to powinna pani prezes KW S.A. zabrać do Kompanii Węglowej to wtedy Kadra na każdej kopalni nie robiła by tak często wycieczek a pieniądze z tego rozdać pracownikom którzy ciężko pracują na dole kopalni a tak to inteligencja z Kadry bawi się ich kosztem ale Dyrektorom Kopalń to pasuje bo sami piją z nimi.

  • Zdzichu Gawron 12 lipca 2013 07:47:54
    Profile Avatar

    Było by dobrze gdyby co niektórzy przeczytali polemikę Studenckiego kilka razy. Może wtedy zrozumieją o co chodzi.

  • LOLO 12 lipca 2013 07:30:06
    Profile Avatar

    Szanowni Koledzy! Głupimi wpisami tracimy czas i energię. Musimy zewrzeć szeregi i razem bronić naszej kopalni bo to jedyna słuszna droga.

  • miś 12 lipca 2013 07:05:32
    Profile Avatar

    Jestem bardzo ciekawy czy Studencki wysle na emeryture swojego brata , albo wpisze na listę alokacji na inną kopalnie swojego SYNA ha ha ha ha ha

  • dobry ogrodnik 12 lipca 2013 06:51:17
    Profile Avatar

    pan Ziętek powinien w końcu rozliczyć swoich podpowiadaczy, psują mu image.

  • LOLO 12 lipca 2013 00:08:50
    Profile Avatar

    Pan Ziętek sam sobie strzelił w stopę. Wstyd.

  • Ślązak 11 lipca 2013 23:44:29
    Profile Avatar

    Idąc tokiem rozumowania Pana Ziętka każdy pracownik jest obciążeniem finansowym dla kopalni więc gdyby zwolnić wszystkich pracowników kopalnia miała by się świetnie. Niech więc Pan Ziętek dla dobra kopalni się zwolni i przestanie generować koszty poprzez swą obecność na liście płac. Pozdrawiam

  • Roman 11 lipca 2013 23:37:23
    Profile Avatar

    Wcześniejsza emerytura jest przywilejem a nie obowiązkiem. Więc każdy może z tego przywileju skorzystać albo nie tyle w temacie. Nie wiem o co chodzi Ziętkowi.

  • Marcin 11 lipca 2013 23:27:41
    Profile Avatar

    Co to za związkowiec z Bogusława Ziętka skoro atakuje pracowników. Ideą związków zawodowych jest branie strony pracowników w sporze z pracodawcą a nie wymyślanie sztucznych problemów.

  • Zbyszek 11 lipca 2013 23:22:14
    Profile Avatar

    LOLO masz całkowitą rację, jeśli związki przestaną stać na straży praw pracowniczych to pracodawca będzie z nami robił co zechce, a z resztą po co w ogóle taki związek, który ma gdzieś prawo pracy przecież to podstawa i nie rozumiem całego tego zamieszania, prawo to prawo. Ja również uważam jak to już ktoś tu napisał że gdyby nie obrona związkowa to dawno byśmy na prywatnym podwórku robili.

  • LOLO 11 lipca 2013 23:17:36
    Profile Avatar

    To, żeby "uzdrowić" naszą kopalnię nie leży tylko w naszych rękach. To, żeby ją uzdrowić trzeba sprzedawać węgiel a to od nas nie zależy!!! Jednego jestem pewien, że nie pozwolimy naszej kopalni zrobić jakiejkolwiek krzywdy. W jej obronie staną wszyscy pracownicy i nie tylko bez wzglądu na przynależność związkową. Nawet gdyby to miało się skończyć STRAJKIEM OKUPACYJNYM będziemy walczyć do upadłego. Chwała, że są związki zawodowe bo by naszej kopalni już nie było!!!

  • górnik KWK Brzeszcze 11 lipca 2013 23:04:59
    Profile Avatar

    Przeczytałem chyba wszytko co było do przeczytania odnośnie obrony KWK Brzeszcze w internecie i teraz wiem, że w KWK Brzeszcze poza solidarnością i kadrą reszta za przeproszeniem chu/a robi. Polecam wszystkim przed postawieniem jakichkolwiek sądów i opinii na temat związków zapoznanie się z tematem a później wypowiadanie się na tym portalu.

  • LOLO 11 lipca 2013 22:55:43
    Profile Avatar

    Uważam, że Studencki ma rację! Związki Zawodowe mają stać na straży przestrzegania praw pracowniczych i działania zgodnie z przepisami - taka jest ich rola. Nie ma zgody i nie będzie na degradowanie pracownika za nic!!! To "pracodawca" ma stworzyc narzędzia jak podziękować emerytom za pracę ale zgodnie z przepisami i z należytym im szacunkiem. Najpierw "pozwolono" na zatrudnianie emerytów bo była koniunktura na węgiel a teraz na wariata w ciągu 3 miesięcy z kopalni 1000 pracowników ma odejść z kopalni. Taka "restrukturyzacja" ZAGRAŻA RUCHOWI kopalni. To hańba. To likwidacja kopalni.

  • mark 11 lipca 2013 22:46:03
    Profile Avatar

    patrzcie na kopalnię a nie na emerytów. Emeryci też manifestowali w obronie Brzeszcz. Wstyd na całą Polskę że związek polemizuje ze związkiem! Oby nie zmienili ustawy o związkach zawodowych, bo wtedy będziecie się mogli wypłakać do łopaty.

  • fizol 11 lipca 2013 22:45:48
    Profile Avatar

    Ta ich obrona pracowników to lipa, popatrzcie co podpisali w planie poprawy bhp, jedne wielkie oszustwo a nie bhp.

  • ja 11 lipca 2013 22:36:50
    Profile Avatar

    @ otto Bądź pewny że związek do którego należę nie jest biurem podróży ani Towarzystwem Wzajemnej Adoracji. Mój związek broni GODNIE praw wszystkich pracowników! Tych z dozoru i tych fizycznych. Tych z powierzchni i tych z administracji. Nazywamy się związkiem zawodowym a nie tworzymy pseudo elity. Fizyczny z Kadry. Naprawdę wiele jeszcze musisz się uczyć. Nie mam zamiaru Cię edukować, bo mnie za to nie płacą. Powodzenia chłopaki.

  • LOLO 11 lipca 2013 22:34:58
    Profile Avatar

    Problem emerytów w kopalniach to problem "PRACODAWCY" a nie związkowców. Obrażanie "TU" kogokolwiek nic nie pomoże!!!

  • mistrzuKWKBrzeszcze 11 lipca 2013 22:31:21
    Profile Avatar

    Ktoś tam napisał że Kadra ma największe składki ze związków KWK Brzeszcze - mylisz się koleś ma najmniejsze. Ktoś napisał że Kadra to biuro podróży - a ja się pytam co robi Sierpień 80 dla swoich członków? Z tego co wiem to tak samo jak inne związki tak i Kadra ma bronić PRAW PRACOWNIKÓW co jest podstawą w działalności związkowej a jeśli robią dodatkowo coś dla członków jak wyjazdy integracyjne, pikniki itd. to co w tym złego. Jestem członkiem ZZ KADRA, pracuje na dole jako górnik nigdy nie potraktowano mnie w tym związku z góry a Pan Studencki odwala kawał dobrej roboty tak samo jak Kłysz i Sikora w obronie naszej kopalni, kto mówi że jest inaczej, jest albo nie poinformowany albo z sierpnia. pozdro

  • otto 11 lipca 2013 22:27:18
    Profile Avatar

    do "ja" Dlaczego piszesz brednie, że Kadra pobiera najwyższe składki członkowskie. Tak się składa,że ten związek pobiera najmniejsze składki ze wszystkich związków KWK Brzeszcze. Nie podoba Ci się, że organizują jakieś wycieczki, zabawy, itp. - ciekawe co Twój związek robi z kasa jaką ściąga z Twojej wypłaty?

  • bob budowniczy 11 lipca 2013 22:16:11
    Profile Avatar

    To sierpuchy mają teraz pole do popisu hehe, jestem członkiem solidarności w KWK Brzeszcze, patrzę na to trochę z boku i widzę że sierpień 80 na naszej kopalni nic nie robi tylko toczy pianę na inne związki nie tylko Kadre ale tez Pięści, Stare Związki, Ratowników, Przeróbkę a nawet Solidarność tylko nas z racji liczebności się boją hehe :] Tylko pytanie czy to dobry czas na to, kiedy pali się pod naszą kopalnią i grozi nam restrukturyzacja? Kadra ma w statusie związku tak jak reszta związków (sierpień też) obronę praw pracowniczy! co właśnie robią tak jak inne związki tylko te inne tego głośno nie mówią, a zarzuca się im nie wiadomo co. Ludzie popatrzcie trochę obiektywnie na całą sprawę, na razie nie mam mowy o żadnej alokacji, legend i plotek na naszej kopalni jest tyle ilu górników. Emeryci powinni odchodzić POWOLI w majestacie prawa jakie mamy w Polsce bez opluwania ich na każdym kroku (bo już nie jedno widziałem, zapałki w kłódkach itp.) Narzekacie na związki zawodowe a prawda jest taka że gdyby nie one to gów*o byśmy mieli i robili u prywaciarza. Proponuję się zjednoczyć i bić na Kompanie Węglową bo to właściwy adres a nie bić piany między związkami (to do sierpuchów)bo to tylko woda na młyn dla naszego pracodawcy.

  • fizyczny ZZ Kadra 11 lipca 2013 21:59:12
    Profile Avatar

    Widze ze ja szara komorki mam jak twierdzisz i nawet calkiem nie zle nimi ruszam w przeciwienstwie do Ciebie przyjacielu (ja) bo cytat ktory zacytowales jest wyrwany z kontekstu a komentarz Twoj jest niemadry. Jakbys czytal wypowiedzi Zietka to bys wiedzial ze Zietek uwaza ze ZZ Kadra broni tylko ludzi z dozoru poniewaz to ich jest najwiecej w Kompani a Studencki mu odpowiedzial ze emerytow nie jest tak jak mowil 2760 tylko 5000 a 25%jest tylko dozoru a Studencki na naszej kopalni nie broni emerytow tylko praw pracowniczych wszystkich pracownikow i fizycznych rownierz jakbys nie zrozumial. Ale wydaje mi sie ze Ty tylko umiesz czytac ale napewno nie ze zrozumieniem. Daj to komus madrzejszemu moze Ci wytlumaczy (ps. jak sie wogole da) bo widze ze jestes zwykly BETON odporny na wiedze ciezki zaje...nia !!!

  • obserwatorIII 11 lipca 2013 21:46:20
    Profile Avatar

    Student stracił grunt pod nogami i robi nerwowe ruchy no słaby był w dozorze i jeszcze słabszy związkowiec , odwraca uwagę od siebie i kieruje ją na sierpień . Zupełnie niezrozumiałe , wiadomo że odbije się to na związku Kadra . Po co to robi pomyślcie

  • ja 11 lipca 2013 21:34:09
    Profile Avatar

    Do fizycznego z KADRY! cyt....Pragnę podpowiedzieć szefowi WZZ Sierpień 80, że w Kompanii Węglowej z w/w uprawnieniami jest około 5 tysięcy pracowników (wniosek - "podpowiadacze" Sierpnia 80 tradycyjnie nieznacznie się mylą a pracowników inżynieryjno-technicznych w tej liczbie jest zaledwie 25 proc...koniec cyt. O czym świadczy ta wypowiedz? O tym że jak ja się topię, to pociągnę za sobą innych! Zamiast rzeczowo ich bronic mówi...patrzcie tam są inni! Ich też trzeba zwolnic! Rozumiesz to? Umiesz czytać tekst ze zrozumieniem? Włącz więc szare komórki i przeczytaj to jeszcze raz. Zrozumiesz wtedy że ON BRONI TYLKO KADRY! Kadry inżynieryjno-technicznej. Fizyczni są im potrzebni do statystyk i do płacenia składek za które świetnie potrafią się bawić. Oj świetnie...

  • jola d. 11 lipca 2013 21:33:50
    Profile Avatar

    Na wycieczki w Makoszowach zawsze bedziecie w drugiej kolejnosci zapisywani bo jestescie 2 liga. Kadra jak ustawa wskazuje to nie są jakieś referentki i inspektorzy tylko dozór funkcyjny -wyższy.

  • fizyczny ZZ Kadra 11 lipca 2013 21:19:12
    Profile Avatar

    Na argumenty to Ty nie umiesz walczyc przyjacielu (Ja) bo argumenty przedstawil Studencki w artykule no awiesz trzeba czytac ze zrozumieniem jak nie umiesz to faktycznie lepiej ze sie wypisales z Kadry. Z mojego punktu widzenia Studencki wykonuje swoje obowiazki sumiennie robote na kazdym stanowisku i teraz tez, jakby sie nie staral to mialby to w d...pie tak ja np. przewodniczacy Waldemar Wolant ktory tylko jatrzy i ma chociaz spokuj a Studencki go nie ma bo chociaz cos robi dla kopalni i tu was boli. GAMON madrze mowisz !!!

  • gość z Piekar 11 lipca 2013 21:13:47
    Profile Avatar

    No ciekawie się dzieje w Małopolskich Brzeszczach,wszyscy bronią kopalni,Kadra broni emerytów ,a u nas cisza ,spokój i " rzeż niewiniątek" ,robią listy do przeniesienia jak na targu niewolników i żaden przewodniczący związku z tego powodu nie robi krzyku ,bo "ONI" mają wszystko pozałatwiane ,tylko czy tylu działaczy związkowych udźwignie jedna gruba w Bytomiu

  • ja 11 lipca 2013 21:09:18
    Profile Avatar

    Trudno dyskutować Ci na argumenty? Brakuje Ci ich? No trudno...powodzenia fizyczny KADRY (niewolniku). Zobaczymy przy alokacji jak bardzo Twoi szefowie związku przydadzą Ci się na załatwienie "fajnej" fuchy. Byłem w tym związku i wypisałem się, bo nie będę płacił NIEUDOLNEMU DOZOROWI BRONIĄCEMU WŁASNEJ D...py! Teraz wiem co to jest związek zawodowy i czemu ma służyć.

  • fizyczny ZZ Kadra 11 lipca 2013 20:59:59
    Profile Avatar

    Posluchaj Przyjacielu (Ja)robie bledy i trudno najwiekszy popelnilem dzisiaj ze dyskutuje z takimi jak Ty moze nie jest czlonkiem WZZ Sierp i Mlot 80 no ale jak nie jestes to sie zachowuj bo Twoje zachowanie jest typowo Sierpowo Mlotowe 80

  • g**** 11 lipca 2013 20:59:15
    Profile Avatar

    Komentarz usunięty przez moderatora z powodu złamania regulaminu lub użycia wulgaryzmu.

  • ja 11 lipca 2013 20:46:56
    Profile Avatar

    Do fizycznego z KADRA Słuchaj fizyczny! Nie obrażaj mnie, bo nie należę do Sierpnia80. Nie denerwuj się tak, bo Ci żyłka pęknie, a serduszko odmówi dalszej współpracy. Odpisując popełniłeś sporo błędów w pisowni. Cholerka! Daj na luz, bo padniesz przy klawiaturze. Wykończysz się chłopie i nie wyjedziesz już na żadną wycieczkę organizowaną przez Biuro Podróży KADRA! Koledzy słusznie zauważyli że wypowiedz Studenta to obrona tylko kadry inżynieryjno-technicznej. Dla ich obrony sam przytoczył że jest w Kompanii ok 5 tys "innych" emerytów mając zapewne na myśli pracowników fizycznych! Poświęci wszystko i wszystkich, aby ratować "swoje" towarzystwo. TOWARZYSTWO WZAJEMNEJ ADORACJI - KADRA!

  • y**o 11 lipca 2013 20:37:34
    Profile Avatar

    Komentarz usunięty przez moderatora z powodu złamania regulaminu lub użycia wulgaryzmu.

  • fizyczny ZZ Kadra 11 lipca 2013 20:29:49
    Profile Avatar

    Panowie widze ze niema sensu z wami w dawac sie w polemike ta rozmowa jest nic nie warta. Wdze ze WZZ Sierpien 80 szaleje macie pole do popisu ;) haha nawet tego nie umiecie wykorzystac wasza BOJOWKA nie powienna sie nazywac WZZ Sierpien 80 nic z wolnoscia nie macie wspolnego bo u nas jest przynajmniej demokracja a wy ludzi przymuszacie zeby do was sie zapisywali tak jak m in mnie Wldku. Pamietasz razem spalismy pod ociosem a ile spilismy na dole to byly czasy myslalem ze zmadrzejesz ale jednak nic z tego. WZZ Sierp i Mlot. Powodzenia

  • ja 11 lipca 2013 20:21:43
    Profile Avatar

    Czy to biuro podróży KADRA czy związek zawodowy? Do czego związki są powołane? Jak pracownicy fizyczni mogą należeć do takiego związku? Kierownik takiego ukaże, a ten później odwoła się....do tego samego kierownika???!!! Ten zapewne sam się ukaże za "niesłusznie" pozbawienie premii "fizycznemu"!!! TO CHORY UKŁAD! Robole potrzebni im są do pobierania składek, które i tak są dużo wyższe niż w innych związkach. KADRA do związek tzw TOWARZYSTWA WZAJEMNEJ ADORACJI! Znam Studenta, to cwaniak i "chłopak układów". Zrobi wszystko aby ich nie stracić. Marny z niego dozorca i taki sam związkowiec.

  • LXCGW
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Rozmawiali o przyszłości kopalni, eksploatacja będzie kontynuowana
10 grudnia 2024
15.9 tys. odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]