GRZEGORZ CZORNIK, zastępca prezesa zarządu ds. handlu:
Ze względu na perspektywy rozwoju naszej firmy niezwykle istotna będzie realizacja inwestycji strategicznych w zakładach przeróbczych w ruchu Zofiówka i kopalniach Budryk oraz Pniówek.
Ważna jest również skuteczna realizacja i dalsza aktualizacja strategii gospodarowania odpadami oraz konsekwentne utrzymywanie bardzo dobrych relacji handlowych z partnerami strategicznymi w sprzedaży węgla, koksu i węglopochodnych. Moim zdaniem kluczowe są także racjonalna polityka handlowa, uwzględniająca realia rynkowe i interesy obu stron - Grupy JSW i kontrahentów firmy, szybkie reagowanie na zmiany na rynkach węgla, koksu i węglopochodnych oraz wyważona polityka zakupu usług.
Jeśli chcesz mieć dostęp do artykułów z Trybuny Górniczej, w dniu ukazania się tygodnika, zamów elektroniczną prenumeratę PREMIUM. Szczegóły: nettg.pl/premium. Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.