Stacje paliw Grupy ORLEN pod marką star zwyciężyły w badaniu satysfakcji klientów „Fanfocus” 2017, zrealizowanym przez firmę konsultingową Forum! GmbH w Moguncji. Klienci docenili zarówno politykę cenową, jak i pozostałe udogodnienia oferowane na stacjach - poinformował płocki koncern w komunikacie prasowym.
Podstawowym kryterium realizowanych badań jest jakość relacji pomiędzy klientem, a określoną firmą. Na potrzeby studium, klienci, którzy uczestniczą w badaniach kwalifikowani są do różnych grup zwolenników na podstawie ich satysfakcji oraz emocjonalnego przywiązania do marki. W tym kontekście sieć stacji paliw star została liderem, plasując się przed najbardziej popularnymi na rynku niemieckim markami, jak m.in. Grupa Raiffeisen, OMV, Shell, czy Aral.
- Wyniki badania to duży sukces segmentu detalicznego PKN ORLEN – nasza niemiecka marka wygrywa z wielkimi koncernami. To przede wszystkim zasługa konsekwentnej realizacji ambitnych celów segmentu zakładających adekwatnie do rynku i marki uatrakcyjnianie oferty cenowej, wysoką jakość i stałych inwestycji w poprawę funkcjonalności i estetyki stacji oraz testowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań – powiedział członek zarządu PKN ORLEN ds. sprzedaży Zbigniew Leszczyński.
Forum! GmbH to prywatna firma badania rynku z siedzibą w Moguncji, która została założona w 1996 roku w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Jana Gutenberga w Moguncji. Forum! specjalizuje się w analizie i optymalizacji relacji z klientami i pracownikami. Zespół doradza krajowym i międzynarodowym firmom, pomagając im zrozumieć relacje z klientami i pracownikami oraz skutecznie je poprawiać.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.