PARTNERZY:
PATRONATY:

REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
19 lipca 2013 12:04 Portal gospodarka i ludzie : : autor: MD 2,127 odsłon

Energa: nowa strategia na lata 2013-2020

Program Inwestycyjny Grupy Energa na lata 2013-2021 przewiduje, że całkowite nakłady wyniosą ok. 21 mld zł
fot: energa.pl

Wyższy poziom usług, inwestycje w sieci dystrybucyjne i odnawialne źródła energii oraz stabilność finansowa - to główne założenia zaktualizowanej Strategii Grupy Energa na lata 2013-2020. Dokument został przyjęty przez zarząd oraz pozytywnie zaopiniowany przez radę nadzorczą - dowiedział się portal górniczy nettg.pl z informacji przekazanych przez biuro prasowe spółki.

Zarząd Energa SA postanowił zaktualizować Strategię rozwoju wraz z Wieloletnim Planem Inwestycji Strategicznych w obliczu dynamicznie zachodzących zmian. Ważną grupą czynników, które zostały uwzględnione w zmodyfikowanym dokumencie, były tendencje zaobserwowane w elektroenergetyce oraz uwarunkowania prawne (pakiet energetyczno-klimatyczny, nowelizacja Ustawy prawo energetyczne czy Polityka energetyczna Polski do 2030 r.)

Dzięki dostosowaniu założeń strategicznych do zmieniającego się otoczenia rynkowego Energa chce osiągać lepsze wyniki finansowe oraz poprawić komfort życia i pracy swoich klientów.

- Główne kierunki przyjętej w 2008 roku strategii Grupy Energa pozostają aktualne, co znajduje odzwierciedlenie w osiąganych przez nas wynikach. Jednak trendy w elektroenergetyce czy uwarunkowania prawne skłaniają nas do szukania innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym będziemy w stanie lepiej reagować na zmieniające się otoczenie rynkowe i potrzeby klientów - mówi Mirosław Bieliński, prezes Energa SA.

- Modyfikacja strategii pozwoli nam nie tylko osiągnąć pozycję preferowanego i niezawodnego dostawcy energii, ale również ograniczyć oddziaływanie na środowisko naturalne i zachować stabilność finansową poprzez inwestowanie w obszar częściowo regulowany, czyli dystrybucję - dodaje Bieliński.

Strategia ta wynika również z przeformułowanej misji Grupy, która obecnie brzmi "poprawiamy komfort życia i pracy naszych klientów". U podstaw Strategii Grupy Energa leży dążenie do stworzenia zwartej, efektywnej i innowacyjnej grupy, która - dzięki współpracy i wzajemnemu wspieraniu się spółek - utrzyma pozycję lidera spośród polskich spółek użyteczności publicznej, podnosząc efektywność i jakość oferowanych usług.

Budowa wartości Grupy Kapitałowej Energa będzie odbywać się poprzez realizację celów strategicznych opartych na trzech obszarach: relacje z klientami, ograniczenie wpływu na środowisko naturalne oraz rozwóju działalności dystrybucyjnej.

Program Inwestycyjny Grupy Energa na lata 2013-2021 przewiduje, że całkowite nakłady wyniosą ok. 21 mld zł. 12,5 mld zł zostanie przeznaczonych na inwestycje w segmencie dystrybucji, a pozostała część na inwestycje w: elektrownie konwencjonalne i gazowe, CHP, OZE i inne.

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
  • ZPGLT
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Górniczy związkowcy zwrócili się do minister przemysłu
16 kwietnia 2024
13,480 odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]