PARTNERZY:
PATRONATY:

REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
12 października 2021 12:07 Materiały prasowe

Arena Gliwice wśród najnowocześniejszych, europejskich obiektów

Arena Gliwice i sposób zarządzania tym obiektem docenione zostały przez potentatów na europejskim rynku dużych widowisk
fot: Materiały prasowe

Arena Gliwice oficjalnie dołączyła do grupy najważniejszych obiektów dużych wydarzeń w Europie obok takich gigantów, jak The O2 w Londynie, berlińska Mercedes Benz Arena czy Palau Sant Jordi w Barcelonie. W szeregi European Arenas Assiociation, europejskiej organizacji, która zrzesza i reprezentuje liderów rynku, gliwicki obiekt został przyjęty razem z jednym z brytyjskich potentatów - Manchester Arena - informują służby prasowe gliwickiego obiektu.

European Arenas Assiociation (EAA) działa od 1991 roku, a jej członkami są najnowocześniejsze europejskie areny, w których organizowane są wydarzenia z udziałem uznanych artystów, sportowców czy przedstawicieli świata rozrywki. Polskę w tym gronie reprezentował dotychczas tylko jeden obiekt - Tauron Arena Kraków.

Przynależność do EAA to przede wszystkim wyznacznik dobrego zarządzania. W ramach tej organizacji prowadzone są rozmowy i podejmowane decyzje dotyczące trendów, w oparciu o które funkcjonują najnowocześniejsze areny świata. Obecnie to m.in. wytyczne dotyczące wprowadzania w arenach rozwiązań ekologicznych, najwyższych standardów bezpieczeństwa, czy powrotu do wydarzeń największej skali po trudnym okresie pandemii COVID-19. Wspólnie wypracowane procedury, standardy i dobre praktyki, wdrażane są wśród zrzeszonych członków, dając międzynarodowym gwiazdom pewność, iż ich występ przebiegnie w bezpiecznej atmosferze i z zachowaniem najwyższych możliwych standardów obsługi.

Wśród członków EAA znajdują się obiekty takie jak hala The O2 w Londynie, berlińska Mercedes Benz Arena czy Palau Sant Jordi w Barcelonie. Do tego grona dołączyła właśnie Arena Gliwice.

Międzynarodowe standardy
O potencjale aren zrzeszonych w EAA świadczą liczby. Tylko w 2019 roku członkowie tej organizacji zorganizowali blisko 3000 wydarzeń z prawie 20-milionową widownią. Publiczność po prostu je docenia. Z perspektywy operatora Areny Gliwice, obecność w EAA to również cenna możliwość wymiany doświadczeń i forum do dyskusji, by wspólnie opracowywać i wcielać w życie innowacyjne pomysły branży wydarzeń, rozrywki i spędzania czasu wolnego.

- Arena Gliwice z pewnością stanie się wartościowym członkiem naszej organizacji. To jeden z największych, a także najnowocześniejszych obiektów sportowych i widowiskowych w Polsce. Obecność Areny Gliwice w EAA znacząco wpływa także na zróżnicowanie geograficzne naszego potencjału. Przedstawiciele Europy Wschodniej stanowią obecnie prawie 20 procent wszystkich członków – mówi Olivier Toth, prezes European Arenas Association.

Proces przyjęcia Areny do EAA wiązał się ze spełnieniem szeregu wymagań. Przede wszystkim formalnych – zrzeszone mogą być wyłącznie kryte obiekty, posiadające minimum 6 tys. miejsc siedzących czy organizujące szerokie spektrum wydarzeń – od sportowych, po muzyczne, rozrywkowe, ale też biznesowe. Niebagatelna była ponadto ocena zarządzania. Przedstawiciele EAA oceniali czy doświadczenie Areny Gliwice będzie przydatne dla wszystkich członków, czy jej potencjał i doświadczenie jest interesujące dla biznesu, a także gości nie tylko z kraju, w którym się znajduje, ale też całej Europy. I we wszystkich tych kwestiach uznali, że rozwijający się od trzech lat gliwicki gigant zasługuje na najwyższe oceny.

- To duże wyróżnienie dla naszego zespołu. Pokazuje, że połączenie jakości infrastruktury obiektu z wiedzą i praktycznym wdrożeniem systemu zarządzania przynosi kolejne efekty. Przejęcie do grona członków organizacji EAA motywuje nas do dalszej pracy a jednocześnie umożliwia korzystanie z najlepszych praktyk międzynarodowych - mówi Marcin Herra, prezes spółki Arena Operator zarządzającej obiektem.

Silna pozycja miasta
Członkostwo Areny Gliwice w EAA dodatkowo wzmocni jej pozycję na europejskim rynku, co na pewno przyczyni się do możliwości kontraktowania największych światowych i europejskich gwiazd a tym samym, ruch turystyczny w Gliwicach z pewnością będzie jeszcze większy. Przypomnijmy, że jak wynika z raportu przygotowanego przez firmę doradczą PwC, dzięki umiejętnemu wykorzystaniu potencjału Areny Gliwice, miasto zyskało już dziś 150 mln zł zarówno realnych przychodów, jak i wymiernych korzyści z wzrostu rozpoznawalności marki. Dzięki członkostwu w EAA, te wyniki powinny być jeszcze lepsze, a sama Arena ma szansę stać się jednym z liderów wschodniej części Europy.

 

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
  • AJYJK
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Górnicy niezadowoleni z wynagrodzeń. Związkowcy chcą pilnych rozmów
10 kwietnia 2024
37,162 odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]