PARTNERZY:
PATRONATY:

REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
1 grudnia 2011 10:16 : : autor: Md - nettg.pl 2,676 odsłon

Sport: Grupa Enea sponsorem tytularnym Ekstraligi Żużlowej

Rozgrywki speedwaya w naszym kraju będą odbywać sie pod szyldem Grupy Enea
fot: ARC

Sponsoring tytularny rozgrywek Ekstraligi Żużlowej jest wynikiem realizacji strategii marketingowej Grupy Enea, w której speedway zajmuje naczelne miejsce. Sezon 2011 był pierwszym rokiem aktywności Enea jako sponsora na żużlowych arenach - dowiedział się portal nettg.pl z informacji przekazanych przez spółkę.

 

Firma jako sponsor generalny, rozpoczęła współpracę z reprezentacją Polski na żużlu, która w lipcu br. w Gorzowie Wielkopolskim wywalczyła po raz trzeci z rzędu drużynowy puchar świata. Enea była też sponsorem tytularnym dwóch turniejów z cyklu Speedway Grand Prix:  w Toruniu i w Gorzowie oraz głównym sponsorem meczu Polska vs. Reszta Świata, który okazał się ukoronowaniem sezonu dla naszej reprezentacji.

 

Naszym celem w sezonie 2011 było rozpoznanie potencjału sportu żużlowego dla wzmocnienia pozycji rynkowej marki Enea. Udało nam się przeprowadzić kilka w naszej ocenie efektywnych działań, z których jesteśmy zadowoleni. Naszą ambicją jest rozwój polskiego żużla, stąd decyzja o rozpoczęciu współpracy z Ekstraligą Żużlową i kontynuacja współpracy z Reprezentacją Polski. Chcemy realnie przyczynić się do rozpropagowania tej dyscypliny w kraju, również poza ośrodkami żużlowymi, co nie będzie łatwe, ale jest możliwe, wymaga dobrych pomysłów, współpracy i konsekwencji w działaniu. Dzisiaj polski żużel potrzebuje wsparcia, które mu się należy, nie mamy w kraju drugiej dyscypliny, w której od lat odnosimy tak spektakularne sukcesy, to powód do dumy narodowej, który zamierzamy uświadomić Polakom - powiedział Paweł Oboda, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej Enea SA.

 

Teren aktywności biznesowej spółki w dużej mierze pokrywa się z żużlową mapą Polski, a w większości przypadków kibice drużyn Ekstraligi to klienci Grupy Enea. Dlatego też głównym celem działań marketingowych realizowanych w ramach sponsoringu tytularnego Ekstraligi będzie pozycjonowanie Grupy Enea jako strategicznego partnera sportu żużlowego. Działania marketingowe i promocyjne, realizowane w ramach kontraktu, będą zmierzały w kierunku zwiększenia zainteresowania Ekstraligą jako produktem sportowym.

Pozyskanie sponsora tytularnego przez Ekstraligę Żużlową jest kolejnym krokiem ku profesjonalizacji ligi pod kątem marketingowym. W ramach umowy Grupa otrzyma pakiet reklamowy rozgrywek Ekstraligi, które w sezonie 2012 relacjonowane będą na antenach TVP Sport. Sezon 2012 będzie pierwszym, w który Enea zadebiutuje jako sponsor tytularny rozgrywek, a jednocześnie będzie to pierwszy sezon od czasu powołania Ekstraligi Żużlowej, w którym do rywalizacji o Drużynowe Mistrzostwo Polski przystąpi aż 10 zespołów. To tej pory w rozgrywkach na najwyższym szczeblu rywalizowało 8 zespołów.

 

- Cieszę się, że Grupa Enea wybrała Polski Związek Motorowy oraz Ekstraligę Żużlową, jako partnerów strategicznych w obszarze marketingu sportowego. Jestem przekonany, że wejście Grupy Enea jako sponsora strategicznego najlepszej na świecie  reprezentacji żużlowej, najlepszych zawodników i teraz  najsilniejszej ligi żużlowej to słuszna decyzja. Wierzę, że współpraca rozpoczęta w sezonie 2011 przyniesie sponsorowi jak i rozgrywkom ligowym wymierne korzyści. Polski żużel jest dziś bardzo silny pod względem sportowym i mam nadzieję, że współpraca z takim sponsorem jak Grupa Enea przyczyni się do jeszcze większej profesjonalizacji tego sportu. Wierzę, że wspólnie uda nam się wykreować produkt, którym zainteresowani będą kibice w całej Polsce - powiedział Prezes PZM Andrzej Witkowski.

 

W lutym 2012 podczas wspólnej konferencji przedstawiciele Grupy Enea oraz PZM i Ekstraligi Żużlowej przedstawią szczegółowy plan współpracy sponsora tytularnego z Ekstraligą. Przedstawiony zostanie ponadto logotyp rozgrywek Enea Ekstraliga oraz plan działań marketingowo- promocyjnych związany z popularyzacją ligi.

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
  • NEWGX
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
W kwietniu postojowe w kopalni? Dyrekcja odpowiada
12 kwietnia 2024
36,454 odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]