PARTNERZY:
PATRONATY:

REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
19 grudnia 2019 06:31 Portal gospodarka i ludzie : : autor: MD 1,701 odsłon

Z wyzwaniami dotyczącymi ochrony środowiska zmierzą się trzy rodziny

- „Rodzinny Challange – zrób Zielony Zwrot z Tauron” to proekologiczny konkurs, nawiązujący do zmiany kierunków strategicznych Grupy - wyjaśnił prezes Taurona Filip Grzegorczyk
fot: Witold Gałązka/ARC

„Zrób Zielony Zwrot z TAURONEM”, czyli proekologiczny projekt firmy, wkroczył w decydującą fazę. Trzy wyłonione w konkursie rodziny zmierzą się z wyzwaniami, które sprawdzą ich wiedzę z zakresu ochrony środowiska - informuje biuro prasowe spółki. Koncern pokazuje, że „Zielony Zwrot” może zrobić każdy.

- „Rodzinny Challange – zrób Zielony Zwrot z Tauron” to proekologiczny konkurs, nawiązujący do zmiany kierunków strategicznych Grupy, które zakładają zwiększenie do ponad 65 procent udziału źródeł nisko- i zeroemisyjnych w miksie wytwórczym Taurona do 2030 r. Teraz pokazujemy, że przy niewielkim wysiłku swoje nawyki może zmienić każdy – mówi Filip Grzegorczyk, prezes zarządu Ta Polska Energia.

Udział w konkursie można było zgłosić w listopadzie na facebookowym profilu Taurona. Wystarczył film lub zdjęcie, z krótkim uzasadnieniem. Ze wszystkich zgłoszeń jury wybrało trzy najciekawsze zgłoszenia.

Teraz wybrane rodziny będą realizować proekologiczne wyzwania we własnych domach. Dla ułatwienia, każda z nich otrzymała inteligentne mierniki prądu i vouchery na zakup produktów „smart” z oferty Taurona. W zależności od dotychczasowego wyposażenia, elektroniczne termostaty, czujniki otwarcia okien czy temperatury, pomogą im w znalezieniu oszczędności.

Challange nie koncentruje się jednak wyłącznie na ograniczaniu zużycia energii. Prowadzący sprawdzą też wiedzę na temat OZE czy segregacji śmieci.

Konwencja projektu przypomina reality show. Zmagania uczestników są emitowane na profilu TAURON Polska Energia na Facebooku w formie kilkuminutowych odcinków. Dzięki temu widzowie poznają rodziny, ich codzienne zachowania i przyzwyczajenia. Przy okazji sami zyskają wiedzę, jak zmienić nawyki na bardziej ekologiczne. W każdym z odcinków drużyny mierzą się z innymi zadaniami i wdrażają swój własny projekt oszczędnościowy.

Wszystkie konkurencje są punktowane, a rodzina, która osiągnie najlepszy wynik otrzyma dodatkowy voucher na kwotę 4 tys. zł na produkty ze sklepu smart.tauron.pl.

„Zielony Zwrot Taurona” to projekt zakładający aktualizację kierunków strategicznych Grupy, które opierają się na rozwoju czystej energii.  Do 2025 r. planowane są inwestycje w farmy wiatrowe na lądzie (dodatkowe 900 MW), farmy fotowoltaiczne (dodatkowe 300 MW) oraz zaangażowanie w budowę morskich farm wiatrowych. Do 2030 r. firma planuje zwiększenie udziału OZE w miksie energetycznym do ponad 65 proc.

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
  • TBXKI
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
W kwietniu postojowe w kopalni? Dyrekcja odpowiada
12 kwietnia 2024
37,435 odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]