Logowanie do konta użytkownika
Konto użytkownika
Imię i nazwisko/nick
E-mail
Hasło
Powtórz hasło
Newsletter
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
NAJNOWSZE GALERIE
Węglokoks Energia: kogeneracja sprawdza się w Brzeszczach
18 lutego 2019
Zabrze: to dziennikarze zamykają sezon barbórkowy
17 lutego 2019
Kowary: nowy właściciel kopalni uranu
17 lutego 2019
Górnictwo: trzy reaktory Barbary
15 lutego 2019
Śląsk: przed nami cztery wyjątkowe lata
11 lutego 2019
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
13 lutego 2018 Portal gospodarka i ludzie autor: JM
PKN Orlen: więcej polskich produktów na stacjach
PKN Orlen zamierza też rozwijać własne marki, które produkowane są przez lokalnych producentów i w dużej części mają zastąpić zagraniczne produkty
fot: Andrzej Bęben/ARC

PKN Orlen poinformował, że jako polski narodowy koncern, zamierza zintensyfikować strategiczne relacje i bieżącą współpracę z krajowymi dostawcami. Chodzi o produkty spożywcze sprzedawane na stacjach koncernu paliwowego.

Przedstawiciele koncernu przypomnieli, że PKN Orlen realizuje już pilotażowy program Spiżarnia Regionów, zainicjowany we wrześniu 2017 r. Efektem programu jest sprzedaż ponad produktów regionalnych, od 23 polskich rolników i przedsiębiorców, na blisko 400 stacjach paliw, w 4 województwach. Jak podkreślają przedstawiciele spółki produkty wchodzące w skład oferty mają korzenie regionalne, zostały w pełni wytworzone w Polsce, przez producentów reprezentujących rodzimy kapitał, a projekt jest realizowany we współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Agencją Rynku Rolnego.

- Wykorzystując pozycję naszej firmy i sieć dystrybucji, którą dysponujemy, chcemy realnie przyczynić się do rozwoju polskiej przedsiębiorczości. Narzędzie już mamy, a naszą pomoc dla lokalnych producentów deklarujemy w całym łańcuchu – od organizacji zaopatrzenia przez dostawy. Traktujemy to jako wyraz społecznej odpowiedzialności, realizowanej poprzez wsparcie dla mniejszych, rodzinnych firm. Liczymy, że ten potencjał dostrzegą również inne firmy i lokalne, wytwarzane tradycyjnymi metodami produkty o unikalnych walorach smakowych będą dostępne dla jeszcze większej grupy konsumentów – skomentował Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen.

PKN Orlen chce rozszerzyć program Spiżarnia Regionów na kolejne 150-200 wybranych stacji. Obecnie trwają przygotowania, aby projekt mógł zostać wdrożony wiosną br. Oprócz tego koncern zamierza też rozwijać własne marki, które produkowane są przez lokalnych producentów i w dużej części mają zastąpić zagraniczne produkty. Pierwszym produktem, który PKN Orlen wprowadził do sprzedaży na stacjach paliw pod marką własną była woda źródlana O!. Obecnie w ofercie dostępne są również czekolada i chipsy. Zakładana jest intensyfikacja rozwoju marek własnych, opartych na krajowych producentach, dlatego w najbliższym czasie klienci będą mogli kupić również soki, napoje, krówki czy batony

PKN ORLEN na bieżąco prowadzi postępowania zakupowe, które mają na celu realizację i dalszy rozwój biznesowych planów. Udział w przetargach otwarty jest dla wszystkich producentów poprzez platformę zakupową CONNECT.

 

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Aktualności powiązane
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0)
  • FVTBU
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
CZĘSTO CZYTANE
Górnictwo: ma dwie kabiny i świetnie się prowadzi
12 lutego 2019
8870
Górnictwo: mistrzowie rabowania sekcji
13 lutego 2019
5813
Górnictwo: złodzieje miedzi ofiarami wybuchu w kopalni
14 lutego 2019
4684
PGG Magazyn: zyski większe, niż zakładano
14 lutego 2019
4131
Energia: liderzy Wiosny o likwidacji kopalń mówili w Katowicach
13 lutego 2019
3256
Górnictwo: walijski węgiel w Mikołowie
12 lutego 2019
2185
Wyniki: Węglokoks podsumował rok
14 lutego 2019
1849
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
Mogą cię zainteresować
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]
Partnerzy portalu
Patronaty portalu