Czas na fajrant - billboardy z takim hasłem można od kilku tygodni zauważyć w miastach woj. śląskiego. W ten sposób Wrocław, który wraz z hiszpańskim miastem San Sebastian jest posiadaczem tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016, zachęca mieszkańców innych regionów Polski do przyjazdu i udziału w wydarzaniach kulturalnych. Poza hasłem na billboardach znalazły się dwa górnicze czaka - symbol wymowny dla mieszkańców woj. śląskiego.
Kampania promująca Wrocław została dopasowana do regionów Polski, w których wiszą billboardy. I tak mieszkańców Warszawy do odwiedzenia Europejskiej Stolicy Kultury zachęca hasło "Nie kiś się w Warszawie", które uzupełniają słoiki umieszczone na plakacie. Natomiast do mieszkańców Wielkopolski skierowano hasło "Wrocław miasto do Poznania".
Przypomnijmy, że Wrocław uzyskał tytuł ESK 2016 w czerwcu 2011 r.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.