PARTNERZY:
PATRONATY:

REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
27 września 2015 12:00 Prezentacja 2,150 odsłon

PKP CARGO: lider powinien się wyróżniać

Zmiany kolorystyki z niebieskiej na czerwoną będą wprowadzane zgodnie z harmonogramem remontów i modernizacji lokomotyw i wagonów należących do PKP Cargo
fot: Maciej Dorosiński

Ekspansja zagraniczna i związane z nią wyzwania spowodowały konieczność uporządkowania identyfikacji wizualnej Spółek Grupy kapitałowej PKP CARGO. Ograniczenie liczby stosowanych znaków firmowych i kolorystyki przyniesie znaczące obniżenie kosztów marketingowych. Dzięki zaproponowanej zmianie kolorystyki, w sposób jednoznaczny, spółka będzie się wyróżniać spośród kilkuset operatorów obecnych na kolejowych szlakach Europy.

PKP CARGO konsekwentnie realizuje deklaracje złożone przed debiutem giełdowym w październiku 2013 r. Spółka wdrożyła m.in. pionowy model zarządzania, zmniejszyła liczbę zakładów z dziesięciu do siedmiu i zoptymalizowała strukturę grupy kapitałowej. Najważniejszym wydarzeniem w ramach ekspansji firmy był zakup 80 proc. udziałów w spółce AWT, drugim pod względem wielkości przewoźniku kolejowym w Czechach. Z kolei współpraca z chińską prowincją Henan to poważny krok, umacniający pozycję PKP CARGO jako zintegrowanego operatora logistycznego o europejskim zasięgu. W ciągu zaledwie pół roku Grupa PKP CARGO pozyskała kontrakty na kompleksową obsługę logistyczną przewozu kontenerów z Chin do Europy — z prowincji Henan, Syczuan i Yunnan do Niemiec i Holandii. To łącznie siedem połączeń w tygodniu. Docelowo może ich być ponad 300 w ciągu roku.

Przygotowując się do nowych wyzwań, spółka zoptymalizowała proces przewozowy i strukturę organizacyjną Grupy, istotnie zmniejszając koszty operacyjne.

Ekspansja zagraniczna i związane z nią zmiany spowodowały konieczność uporządkowania identyfikacji wizualnej Spółek Grupy Kapitałowej PKP CARGO. Ograniczenie liczby stosowanych znaków firmowych i kolorystyki przyniosie znaczące obniżenie kosztów marketingowych.

Nie mniej istotnym czynnikiem jest konieczność dostosowania wizerunku marki do zmian rynkowych - otoczenia konkurencyjnego i sposobu funkcjonowania. Będąc drugim przewoźnikiem towarowym w Europie, musimy połączyć zalety dotychczasowej identyfikacji z wymogami i oczekiwaniami rynku europejskiego, na którym chcemy odgrywać coraz większą rolę. Zakup czeskiego przewoźnika AWT, strategiczne partnerstwo z chorwackim narodowym przewoźnikiem HZ Cargo i kluczowa pozycja w transporcie Chiny - Europa to najlepszy moment na wprowadzenie tych zmian.

Dzięki zaproponowanej zmianie kolorystyki z niebieskiej na czerwoną będziemy mogli wyróżniać się w sposób jednoznaczny spośród kilkuset operatorów obecnych na kolejowych szlakach Europy.

Warto jednak zaznaczyć, że zmiany kolorystyki będą wprowadzane zgodnie z harmonogramem remontów i modernizacji lokomotyw i wagonów. W tym przypadku zmiana barw nie spowoduje więc konieczności poniesienia żadnych dodatkowych kosztów.

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Tagi
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (wyłączono)
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Górniczy związkowcy zwrócili się do minister przemysłu
16 kwietnia 2024
13,659 odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]