PARTNERZY:
PATRONATY:

REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
14 października 2013 09:48 Portal gospodarka i ludzie : : autor: BAR 3,057 odsłon

Kampanie: promując polskie specjalności

– Chcemy pokazać światu, że nasz kraj posiada własne, atrakcyjne specjalności eksportowe, a polskie firmy z sukcesem mogą współpracować z zagranicznymi przedsiębiorcami – podkreśla wiceminister gospodarki Ilona Antoniszyn-Klik.
fot: Maciej Dorosiński

"Made in Poland" - pod taką nazwą od września trwa kampania informacyjna, której dotychczasowe efekty podsumuje w poniedziałek 14 października wicepremier, minister gospodarki Janusz Piechociński. Spotkanie ma zachęcić polski biznes do eksportowania towarów za granicę - informuje ministerstwo Gospodarki.

Kampania "Made in Poland" potrwa do czerwca 2014 r. a resort zapewnia, że w trakcie jej trwania będzie zachęcać zagranicznych inwestorów w Czechach, Niemczech, na Ukrainie oraz w Chinach i Rosji do nawiązywania współpracy biznesowej z polskimi firmami. Kampania obejmująca reklamę w prasie, Internecie, outdoor, a także działania PR.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Polski wśród przedsiębiorców w Czechach, Niemczech, na Ukrainie, w Chinach i Rosji, jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera gospodarczego.

- Chcemy pokazać światu, że nasz kraj posiada własne, atrakcyjne specjalności eksportowe, a polskie firmy z sukcesem mogą współpracować z zagranicznymi przedsiębiorcami - podkreśla wiceminister gospodarki Ilona Antoniszyn-Klik.

Kampania skupia się na prezentowaniu i utrwaleniu marki polskiej gospodarki. "Made in Poland" ma zachęcać zagraniczne firmy do podejmowania współpracy z polskimi partnarmi.

- Liczymy, że poprzez kampanię informacja o polskich markach dotrze do inwestorów, którzy dostrzegą zalety naszych produktów - mówi wiceminister Ilona Antoniszyn-Klik.

- "Made in Poland" to koncepcja, której zadaniem jest pokazywanie wysokiej jakości produktów i usług oferowanych przez polskich przedsiębiorców po konkurencyjnej cenie. Komunikacja skupia się wokół piętnastu branż o szczególnym potencjale eksportowym, m.in. na budownictwie, stolarce okiennej i drzwiowej, meblach, produkcji jachtów i łodzi rekreacyjnych, kosmetykach, biżuterii, a także przemyśle biotechnologicznym, farmaceutycznym czy polskiej żywności - czytamy w komunikacie ministerstwa.

Grupą docelową kampanii jest wyższa kadra zarządzająca średnich i dużych przedsiębiorstw oraz organizacji o charakterze gospodarczym (np. izb gospodarczych, stowarzyszeń itp.).

Działania informacyjno-promocyjne prowadzone będą w oparciu o reklamę w zagranicznych mediach i outdoor. Powstanie też raport pt: "Polskie firmy i produkty", który będzie opisywał zarówno makroekonomiczną sytuację polskiej gospodarki, jak i szczegółowo obrazował poszczególne branże. Ponadto, we wszystkich pięciu krajach odbędą się fora gospodarcze z udziałem przedstawicieli świata biznesu i polityki.

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
  • CMZVD
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Złe wiadomości z kopalń
20 kwietnia 2024
32,306 odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]