PARTNERZY:
PATRONATY:

REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
9 stycznia 2021 16:00 Trybuna Górnicza autor: Bartłomiej Szopa 3,296 odsłon

Facebookowy profil stał się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji w górniczej spółce

Rosnąca z dnia na dzień liczba osób, które obserwują profil, dowodzi, że pomysł się sprawdził i social media są dziś miejscem, w którym z powodzeniem znajdzie swoje miejsce przedsiębiorstwo górnicze
fot: Tauron

 

Jak doskonalić swój warsztat pływacki i skutecznie szlifować technikę pływania? Jakie walory zdrowotne niosą ze sobą poprawnie wykonywane w wodzie ćwiczenia?

W ramach programu KGHM #EKOZdrowie na pytania odpowiadają najlepsi polscy pływacy – Alicja Tchórz i Radosław Kawęcki – olimpijczycy, mistrzowie świata i Europy w stylu grzbietowym oraz trener kadry Polskiego Związku Pływackiego – Grzegorz Widanka. To jeden z przykładowych postów, opublikowanych w ostatnich dniach na facebookowym profilu „KGHM to my”.

Na fanpage’u przedstawiane są też sylwetki ciekawych osób pracujących w strukturach miedziowej spółki, opisywane są ważne inicjatywy ze sfery szeroko rozumianej społecznej odpowiedzialności biznesu, a także informacje ważne z punktu widzenia pracowników KGHM.

Profil, który powstał 11 listopada 2015 r., ma w tym momencie blisko 20 tysięcy polubień.

Jego utworzenie było inicjatywą Departamentu Komunikacji KGHM Polska Miedź SA. 

– Adresowany jest do pracowników Grupy Kapitałowej KGHM, w tym spółek zależnych i ich rodzin, oraz mieszkańców Zagłębia Miedziowego, dla których KGHM jest nie tylko kluczowym pracodawcą na Dolnym Śląsku, ale również firmą, która wywiera pozytywny wpływ na wiele dziedzin życia społecznego poprzez działalność charytatywną, profilaktykę zdrowotną, popularyzację sportu, a także wspieranie kultury i nauki. Publikujemy na nim najważniejsze informacje z punktu widzenia biznesowego firmy oraz naszych spółek, ale przede wszystkim kładziemy nacisk na najistotniejsze wiadomości dla mieszkańców – wyjaśniają twórcy strony.

Są to wiadomości o interesujących wydarzeniach w regionie, ważnych lokalnie historycznych rocznicach, ciekawostki o miedzi, o procesie wydobywczym i produkcyjnym, akcjach charytatywnych KGHM i jego partnerów.

– Promujemy wartość KGHM nie tylko dla Zagłębia Miedziowego, ale również jego strategiczne znaczenie dla kraju i światowego rynku miedzi. Chcemy zwrócić uwagę pracowników, że są zatrudnieni w naprawdę wyjątkowej i perspektywicznej firmie, która oprócz swojej tradycyjnej działalności górniczo-hutniczej jest również dobrym sąsiadem i dba o rozwój społeczny gmin, na terenie których działa. Skierowaliśmy też komunikację bardziej w stronę pracownika. Pokazujemy np. pasje górników, hutników i przeróbkarzy poza godzinami pracy. Pod #PracownicyKGHM #LudziezPasją znaleźć można wiele ciekawych i niestandardowych hobby załogi KGHM. Staramy się być zawsze na czasie z istotnymi informacjami, jesteśmy otwarci na sugestie fanów naszego profilu i mamy nadzieję, że to właśnie „KGHM to my” stał się platformą dyskusji o Zagłębiu Miedziowym. Warto zwrócić uwagę, że publikujemy też dużo zdjęć, infografik, a także filmów, co dzisiaj w social mediach jest istotne dla budowania zasięgu, ponieważ algorytm Facebooka wspiera właśnie takie treści – dodają członkowie Departamentu Komunikacji KGHM.

Rosnąca z dnia na dzień liczba osób, które obserwują profil, dowodzi, że pomysł się sprawdził i social media są dziś miejscem, w którym z powodzeniem znajdzie swoje miejsce przedsiębiorstwo górnicze.

– Mamy pozytywne sygnały ze strony pracowników na temat prowadzenia profilu, a także od partnerów społecznych i biznesowych, z którymi współpracujemy. Fani cenią sobie szczególnie regularność postów, ich czytelność oraz ciekawostki o prowadzonej przez nas działalności, naszych tradycjach, pracy ratowników górniczych, maszynach i specyfice górnictwa miedziowego. Wydaje nam się, że nasi fani wiedzą, że ktoś tam zawsze jest po drugiej stronie i czuwa, bo nasza skrzynka profilowa na Facebooku często służy za biuro kontaktu w najpilniejszych sprawach nie tylko dla pracowników, ale również dla kontrahentów i to piszących z całego świata do nas, np. w sprawie zakupu katod miedzianych. Ludzie po prostu mówią, że profil jest aktualny i ciekawy. I o to nam właśnie chodziło, szczególnie że branża górnicza jest dość trudna, jeśli chodzi o komunikację w nowych mediach – wyjaśniają twórcy facebookowego profilu.

 

Jeśli chcesz mieć dostęp do artykułów z Trybuny Górniczej, w dniu ukazania się tygodnika, zamów elektroniczną prenumeratę PREMIUM. Szczegóły: nettg.pl/premium. Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (1) pokaż wszystkie
  • T****z 11 stycznia 2021 13:44:58
    Profile Avatar

    Komentarz usunięty przez moderatora z powodu złamania regulaminu lub użycia wulgaryzmu.

  • RYUTZ
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Złe wiadomości z kopalń
20 kwietnia 2024
31,762 odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]